4

فکری: فکر می‌کنم قایدی در شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی بگیرد

  • کد خبر : 342174
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

سرمربی استقلال تهران گفت که علت ناراحتی وریا غفوری کاپیتان این تیم، تعویض شدنش نبوده و به گفته وی، غفوری به خواست خودش تعویض شده است.

فکری: علت ناراحتی غفوری تعویض نبود/ قایدی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد

 محمود فکری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: امروز تیم فوتبال نساجی بازی بسیار خوبی ارائه داد و در مجموع شاهد یک مسابقه خوب بودیم.

وی افزود: نساجی با بازی بسته‌ای که ارائه داد از یک سو به دنبال کسب یک امتیاز مسابقه بود و از سوی دیگر روی این متمرکز شده بودند که شاید با ضد حمله بتوانند به پیروزی برسند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما با حوصله بازی کردند البته در برخی دقایق نیمه دوم داشتند عصبی می‌شدند که خود را کنترل کردند.

فکری گفت: در دیدار امروز موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و حق‌مان برد بود. امیدوارم بتوانیم همین روند را حفظ کنیم و صدر جدول را نگه داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دفاع چند لایه تیم فوتبال نساجی نیز افزود: پیش‌بینی می‌کردیم نساجی به دنبال پرس از جلو و بازی بسته و همچنین ضد حمله باشد بنابراین برنامه‌ریزی لازم را انجام دادیم. البته در نیمه دوم تاکتیک خود را تغییر دادیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم. در مجموع موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و پنالتی هم بدست آوردیم و می‌توانستیم اختلاف را زیاد کنیم اما قایدی نتوانست از این فرصت استفاده کند. فکر می‌کنم قایدی در شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی بگیرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال دیگری درباره واکنش وریا غفوری به تعویض خود اظهار داشت: وریا در یک سری از دقایق بازی از جمله در صحنه‌ای که کارت زرد گرفت، عصبی شده بود و یکجا به من گفت «توپ کم به من می‌رسد»؛ وریا بعد از دریافت کارت به من اشاره کرد که تعویض کنم و او را تعویض کردیم و از آن سوی زمین به رختکن رفت و علت ناراحتی وریا این بود که کمتر توپ به او رسیده بود.

فکری همچنین درباره عملکرد داور مسابقه نیز گفت: در دیدار امروز داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشتند و آقای بنیادی‌فر خوب سوت زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر