8
قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

مهندس خالقی : انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان‌ نقش‌آفرینی کنند

  • کد خبر : 343842
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد : اعتقاد دارم؛ اگر رسانه ها و صنعتگران استان در کنار یکدیگر باشند، حقوق و مطالبات آذربایجان در سطح ملی رساتر از گذشته تبیین و پیگیری خواهد شد.

خالقی گفت: اگر رسانه ها و صنعتگران استان در کنار یکدیگر باشند، حقوق و مطالبات آذربایجان در سطح ملی رساتر از گذشته تبیین و پیگیری خواهد شد.

به گزارش افق انلاین ، «آرمان خالقی» امروز در جمع اصحاب رسانه استان با تأکید بر جایگاه و نقش رسانه ها در تبیین مشکلات و مطالبات صنعتگران، تجار و تولیدکنندگان استان اظهار داشت: تعامل صنعت و رسانه راهگشای امور خواهد بود.

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان این‌که رسانه ها نقش بسیار مهمی در تقویت و رونق تولید در کشور دارند، گفت: انتظار می رود رسانه ها در زمینه رفع موانع تولید آذربایجان‌ نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان این‌که پیشینه تاریخی تبریز نشان می دهد در زمینه صنعت و تولید پیشتاز مناطق مختلف کشور بوده است، خاطرنشان کرد: امروز این نقش باید پررنگ تر از گذشته شود، البته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان آذربایجان شرقی، الگویی مناسب برای دیگر استان های کشور شده است.

خالقی با تأکید بر این‌که تعامل میان صنعت و رسانه باید دو سویه و با تعریف پروژه های مشترک در راستای اعتلای جایگاه رسانه ای و صنعت استان ترسیم شود، تصریح کرد: باید به دنبال یافتن حلقه مفقوده میان صنعت و رسانه های استان باشیم.

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: اعتقاد دارم؛ اگر رسانه ها و صنعتگران استان در کنار یکدیگر باشند، حقوق و مطالبات آذربایجان در سطح ملی رساتر از گذشته تبیین و پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که آماده تعامل حداکثری با رسانه های استان در راستای ارتقای جایگاه و نقش استان در سطح ملی هستیم، گفت: تشکل های صنفی رسانه ای از جمله خانه مطبوعات استان در این زمینه می تواند پیش قدم باشد.

همچنین در ادامه این نشست، هر یک از فعالان رسانه ای استان به طرح دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343842

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر