15

خرید موبایل در چند گام ساده و کاربردی

  • کد خبر : 344928
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

خرید موبایل یکی از چالش هایی است که به این سادگی ها نمی توان از آن عبور کرد. در بین انبوهی از مدل موبایل های موجود در بازار انتخاب یکی واقعاً سخت است

هر چقدر بودجه در نظر گرفته شده بالاتر می رود، باز هم به سختی این خرید اضافه می شود. برای انتخاب و خرید بهترین موبایل موجود در بازار برای بودجه مورد نظر چند گام را طراحی کرده ایم که می توانید با استفاده از آنها راحت تر و سریعتر مدل مناسب و ایده آل خود را پیدا کنید. بهترین موبایل ها همیشه از چشم کاربران دور می مانند اما با این روش می توانید راحت تر خرید کنید. البته برای معرفی این راه حل ها برای خرید موبایل از یکی از مشاورین و متخصصین این رده در سایت موبایل کمک نیز یاری جسته ایم تا نظرات ارائه شده هر چه کارشناسی تر باشد.

 

گام اول برند مورد نظر را تعیین کنید

اولین قدم برای خرید موبایل انتخاب برند مورد نظر است. اگر قبل از انتخاب برند مورد نظر وارد بازار شده و به دنبال موبایل خود باشید، هر فروشنده ای شما را به سمت و سویی خواهد برد. از این رو با یک تحقیق ساده نسبت به بودجه ای که در نظر دارید می توانید برند مورد نظر را انتخاب نمایید. به عنوان راهنمایی می توانید برای خریدهای زیر ۳ میلیون تومان سراغ سامسونگ و نوکیا بروید. برای خریدهای ۳ تا ۱۰ میلیون از سامسونگ، شیائومی، هواوی و اچ تی سی دیدن کنید. برای خریدهای بالای ۱۰ میلیون هم می توانید سراغ اپل و سامسونگ و چند مدل از شیائومی بروید. البته این تقسیم بندی تنها به تجربه بیان شده و شما بر حسب نتایج تحقیق خود می توانید در این باره تصمیم گیری نمایید.

گام دوم حداقل های خود را مشخص کنید

داشتن دوربین عالی به همراه صفحه نمایش بزرگ و در کنار آن حافظه بالا می تواند هزینه گزافی در خرید موبایل روی دست شما باقی بگذارد. از این رو برای این خرید بهتر است حداقل های خود را در این قطعات مشخص نمایید. به عنوان یک خرید معمول می توانید با این تصور به دنبال محصول مورد نظر خود باشید:

  • حافظه داخلی حداقل ۶۴ گیگابایتی را در نظر بگیرید.
  • رم حداقل ۳ گیگابایت را در نظر بگیرید.
  • دوربین حداقل ۳۲ مگاپیکسلی را در نظر بگیرید.
  • صفحه نمایش حداقل ۵ اینچی را در نظر بگیرید.

اگر قطعات موبایل های امروزی را به خوبی نمی شناسید و در تعیین حداقل های آنها نیاز به کمک بیشتر دارید می توانید مقالات موجود در سایت موبایل کمک را مشاهده نموده و بر حسب اطلاعات ارائه شده در این سایت شناخت بهتری نسبت به قطعات موبایل های امروزی پیدا کنید. این امر می توان در خرید موبایل همیار شما باشد.

 

گام سوم ۳ تا ۵ مدل برتر را انتخاب کنید

در سومین قدم از مراحل خرید موبایل نوبت به این می رسد که مدل های برتر را انتخاب کنید. در این قدم در نظر داشته باشید که:

۱- بعد از این انتخاب دیگر نباید سراغ مدل دیگری بروید و از میان همین مدل های یکی را انتخاب کنید.

۲- تنها از میان برندهایی که در گام های قبلی در نظر گرفته اید دست به این انتخاب بزنید.

برای اینکه بتوانید در خرید موبایل موفق ظاهر شوید، از میان برندهای مورد نظر و همچنین بودجه در نظر گرفته شده مدل های بهینه تر را برگزینید.

 

گام آخر مقایسه کنید

به عنوان آخرین قدم در خرید موبایل باید مدل های برتر انتخاب شده را با هم مقایسه کنید. برای این کار می توانید به راحتی مشخصات آنها را در کنار هم قرار داده و کاملا حرفه ای و تخصصی به دنبال انتخاب مدل بهتر بروید. در این قدم به خاطر داشته باشید که از روی ظاهر و با علاقه شخصی دست به انتخاب نزده و تنها مقایسه ها و اعداد را در نظر بگیرید.

اطلاعات بیشتر لازم دارید! به موبایل کمک سر بزنید

شرکت موبایل کمک ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل در تهران است. این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به همراه گارانتی تعمیر به کاربران عرضه می شود. شما می توانید با استفاده از خدمات این شرکت در کمترین زمان ممکن موبایل خراب شده خود را مانند روز اول در اختیار داشته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر در زمینه انواع گوشی ها برای خرید موبایل، قطعات موبایل و همچنین مشخصات مربوط به سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری آنها نیز می توانید از مقالات کاربردی سایت این شرکت کمک بگیرید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر