2

خرید ارزان با کیفیت شب عید در مجتمع تجاری جهیزیه ایران

  • کد خبر : 345447
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

اما چرا جهیزیه ایران را برای چنین خرید پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما هم دنبال خرید لوازم خانه یا جهیزیه با کیفیت و ارزان هستید حتماً به مجتمع تجاری جهیزیه ایران بروید و از فرصت خرید شب عید این مرکز خرید نهایت استفاده را کنید.

اما چرا جهیزیه ایران را برای چنین خرید پیشنهاد می‌کنیم؟ این روزها خرید یک محصول با کیفیت اما ارزان به کاری بسیار دشوار بدل شده است. شما در جهیزیه ایران بیشتر محصولات را از نمایندگی برندهای معتبر ایران و خارجی تهیه می‌کنید و بدون نگرانی و دشواری خاصی این محصولات را به طور معمول ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت معمول بازار می‌خرید.

حالا به لطف فروش ویژه شب عید قیمت‌های جهیزیه ایران به طور فوق‌العاده‌ای کاهش یافته و بیش از همیشه خریداران را به خرید دعوت می‌کند.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران در یک نگاه

همان‌طور که در ابتدا گفته شد لطفاً تصورتان از یک مجتمع تجاری معمولی در وسط شهر را کنار بگذارید و به مجتمع تجاری جهیزیه ایران نگاهی متفاوت داشته باشید. جهیزیه ایران آمده است تا به سهم خود فضای مراکز خرید و حتی بازار لوازم‌خانگی در شوش را دستخوش تغییراتی جدی، قابل توجه و مهم بکند.

هدف اصلی مجتمع تجاری جهیزیه ایران، آن‌طور که از نامش پیداست، آن است که هر کسی بتواند صفر تا صد وسایل شروع یک زندگی را تأمین کند. این صفر تا صد از قابلمه تا یخچال، اجاق گاز و سرویس خواب را شامل می‌شود. با این همه چنین خریدی وقت گیر است. شما به پارکینگ، سرویس بهداشتی، غذا و حتی شاید مکانی برای استراحت و نماز نیاز داشته باشید.

این جا است که دیگر ویژگی و هدف مهم جهیزیه ایران مشخص می‌شود. جهیزیه ایران می‌خواهد رفاه و آرامش خاطر مشتری را چنان تأمین کند که در هنگام خرید هیچ دغدغه دیگری نداشته باشد. شما برای هیچ کدام از موارد موردِ نیاز خود احتیاجی به خروج از این مرکز خرید ندارید و همان جا به نیاز شما پاسخ داده می‌شود.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه ۴ ام این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

در هر طبقه این مجتمع تجاری ۱۶ واحد سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی موجود است. فضایی ویژه نیز برای نگهداری از کودکان تدارک دیده شده که مربیان آموزش‌دیده در طول خرید با کودکان بازی و از آنان مراقبت می‌کنند. ۴۸ پله برقی، ۹ آسانسور نفر بر و ۱ آسانسور باری موجود در کل مجتمع موجود است. مسجدی کوچک با محراب و منبر نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

برای غذا خوردن هم فودکورت مجتمع تجاری جهیزیه ایران به اندازه ۵۰۰ صندلی ظرفیت دارد که با کافی‌شاپ، غذاهای ایرانی و فست فود تجهیز خواهد شد و مدیریت آن بر عهده یکی از معتبرترین برندهای بین‌المللی صنعت غذای جهان خواهد بود.

در صورت خستگی نیز شما می‌توانید از امکانات ورزشی این مجتمع تجاری که روی بام آن آماده شده است استفاده کنید. زمین مینی گلف، تنیس و سالن بیلیارد در کنار جاده سلامت و دستگاه‌های ورزشی امکاناتی هستند که به زودی روی بام جهیزیه ایران مستقر می‌شوند. در این مکان حتی امکان استحمام هم برای ورزشکاران مهیا شده است. البته این بام مجهز برای تمام کسبه خواهد بود و از حضور همگان در آن استقبال می‌شود.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

اما نقطه قوت دیگر مجتمع تجاری جهیزیه ایران پارکینگ بزرگ آن است که در منطقه شوش یک اتفاق بی‌نظیر حساب می‌شود. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شلوغی مثل شوش اتفاقی فوق‌العاده است. این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که باز هم یک امتیاز فوق‌العاده برای فروشندگان است.

جهیزیه ایران راه آینده شوش

احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. همان‌طور که می‌بینید جهیزیه ایران استانداردها یک مرکز خرید مجهز را به خصوص در حوزه امکانات رفاهی به صورت قابل توجهی در منطقه شوش افزایش داده است، محله‌ای که با کمبود جای پارک، شلوغی کم‌نظیر و کمبود امکانات رفاهی مواجه است.

واقعیت این است که همه دوست دارند در الهیه و اقدسیه مجتمع تجاری بسازند و به همین دلیل شمال شهر به اندازه کافی مرکز خرید داد. اما شوش این طور نیست و مراکز خرید آن هیچگاه کیفیت شمال شهر را تجربه نکردند. با این همه، شوش با تمام ضعف‌هایی که دارد بورس جهیزیه ایران است و حضور در آن حضور در یکی از نقاط پر تپش و جذاب بازار است و فرصت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد و همین فرصت جذاب در کنار تلاش برای توسعه این منطقه از دلایل اصلی ساخت جهیزیه ایران در شوش بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر