7

مژده عضو هیات مدیره استقلال به هواداران ؛ سورپرایز بزرگ در راه است

  • کد خبر : 345566
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

پس از پایان جلسه مشخص خواهد شد و بنده اطلاع دقیقی ندارم. ما موافق جدایی هیچ بازیکنی نیستیم ولی هر چیزی که کادر فنی صلاح بداند را انجام می‌دهیم.

س از شایعات زیاد درباره پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال، مهدی عبدیان این وعده را داده است که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. عضو هیات مدیره استقلال در حاشیه جلسه امروز این باشگاه مدعی شده است به زودی قاسمی نژاد به استقلال خواهد پیوست.

 مهدی عبدیان پس از ورود به باشگاه استقلال، پیرامون دلیل حضورش در دفتر این باشگاه مدعی شد امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می شود.

عبدیان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور قطعی امین قاسمی‌نژاد در استقلال عنوان کرد:هرچه خدا بخواهد. ان‌ شاء الله که به استقلال می‌آید و این اتفاق می‌افتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اینکه امین قاسمی‌نژاد آخرین خرید استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است یا خیر، ابراز کرد:بستگی به نظر کادر فنی دارد.

عبدیان در مورد جدایی محمد دانشگر و فرشید باقری از استقلال گفت:پس از پایان جلسه مشخص خواهد شد و بنده اطلاع دقیقی ندارم. ما موافق جدایی هیچ بازیکنی نیستیم ولی هر چیزی که کادر فنی صلاح بداند را انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=345566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر