5

مشکل جدی استقلال برای ادامه فصل/ بحرانی که فرهاد مجیدی را تهدید می‌کند

  • کد خبر : 346127
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

استقلال در تیم خود تنها مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی تخصصی در اختیار دارد و در صورت مصدومیت این بازیکن باید از سایر بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کند.

احتمال دارد سرمربی استقلال در ادامه فصل مجبور به استفاده از بازیکنانش در پست غیرتخصصی شود.

مشکل جدی استقلال برای ادامه فصل/ بحرانی که فرهاد مجیدی را تهدید می‌کند -  خبر ورزشی - آخرین اخبار ورزش

تیم فوتبال استقلال تهران در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن جدید از جمله آرمان رمضانی و سعید مهری جذب کرد، اما در خرید وینگر و هافبک دفاعی ناکام ماند تا شاید تیم مجیدی در این دو پست با کمبود بازیکن مواجه شود.

استقلال به شدت در پی جذب وینگر بود و با بازیکنانی مانند میلاد جهانی و امین قاسمی‌نژاد هم مذاکراتی صورت گرفت، اما این انتقال‌ها نهایی نشد.

در پست هافبک دفاعی هم نام چند بازیکن مطرح شد، اما هیچ بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشد و فرشید باقری هم از جمع آبی‌پوشان جدا شد تا دست مجیدی در این پست تا حد زیادی خالی شود.

استقلال در تیم خود تنها مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی تخصصی در اختیار دارد و در صورت مصدومیت این بازیکن باید از سایر بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کند.

آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور از گزینه‌های کادرفنی برای جانشینی احتمالی ریگی در پست حساس هافبک دفاعی به شمار می‌روند.

همچنین مجیدی پس از عدم جذب بازیکن جدید در پست وینگر چاره‌ای جز جا به جایی بازیکنان در زمین ندارد.

به غیر از قائدی و مرادی که وینگر تخصصی هستند، بازیکنانی مانند وریا غفوری، میلیچ یا حتی فرشید اسماعیلی هم توانایی بازی در پست وینگر را دارند و در صورت نیاز می‌توانند به تیم خود کمک کنند.

در هر صورت روزهای سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار استقلال خواهد بود، اما مجیدی پیش از این دوبار در چنین شرایطی قرار داشته و باید دید تجربه ۲ سال گذشته تا چه اندازه‌ای به کمک سرمربی آبی‌های پایتخت می‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چرا الکی جو میدین همیشه نمیدونم ولی تو هافبک دفاعی هم ریگی هست هم مهری هست هم مهدی پور هم اینکه پست رضاوند این چندبازی کنار ریگی بوده واز الان به بعد رضاوند هم تو هافبک دفاعی بازی میکنه درضم راست وریا یه خط جلوتر بازی میکنه چپم یا نادری یا میلیچ یکیشون جلوتر بازی میکنه بازی ساز هم شجاعیان و هم فرشید اسمائیلی هستن درسته یه کم افت کردن ولی مطمئن باشین کادر فنی جدید و با کمک اقای کمالوند خیلی خوب میتونن ازشون بازی بگیرن اصلا هم این نیست که فلانی تو چه پستی باشه یا اون یکی کجا باشه فوتبال دیگه سال هاست یه علم شده پریشب تیم اسپانیا تا دقیقه ۳۰ ۴۰۰ پاس داده بودن و تیم یونان ۸۰پاس و تا اخر بازی امار بازی اندازه هزار درصد دست اسپانیا بود ولی بازی مساوی تموم شد میدونین چرا ؟ چون تیم یونان با تمام توان به شیوه ای که توان بازیکنا بود ازشون بازی گرفتن طرز بازی یونان رو تحسین نمیکنم ولی میخوام بگم فوتبال دیگه یه علمه نه یه بازی ساده و کسانی آخر سر برنده میشن که کادرشون بدونن چطوری از بازیکن ها بازی بگیرن و مطمئن باشین اگر مثل سال های قبل یه بلای اسمونی نازل نکنن تیم خیلی هم خوبه و میتونیم هزار درصد امیدوار باشیم که تیم پرسپولیس واستقلال و فولاد تو آسیا بدرخشن و خوشحال باشیم که چند تیم مدعی تو آسیا هم داشته باشیم هرچند ایشاا… تراکتور هم بتونه خوب بازی کنه وتیمشون هماهنگ بشه تا اون وقت که دیگه با اما و اگر و دعا خالی تو فکر قهرمانی آسیا نباشیم و با ارائه فوتبالی محکم و درست حداقل یکی از تیم ها قهرمان بشه و اما و اگر نداشته باشیم تو آسیا هرچند استقلالی خیلی خیلی متعصبی هستم ولی دیگه حالمون بهم میخوره از بس فقط به دعا متکی بودیم و دیگه وقتشه بازیکنا از جون مایه بزارن و ما هم با دعای خیرمون و اینکه پشتشون باشیم بهشون روحیه بدیم تا درکمال ارامش بتونن کارشون رو پیش ببرن و حداقل امسال یکی از تیم هامون تو اسیا قهرمان بشه درسته دوست دارم استقلال قهرمان بشه ولی پرسپولیس یا فولاد یا تراکتور همه مثل همن و فرقی ندارن فقط بجای هیاهو درست کردن یه بار مثل ادم هممون بمونیم کنار هم به امید اینکه در آخر حداقل یکیشون قهرمان بشه چه استقلال چه پرسپولیس چه فولاد چه تراکتور از من گفتن بود دیگه خود دانین ولی ما ادعا داریم که مردم خونگرم و متعصبی هستیم پس واسه یه بار هم که شد بیاین ثابط کنیم که پشت همیم دیگه خود دانین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر