5

فرزندان قالیباف، صادق خرازی، رئیسی و پزشکیان کجا هستند؟

  • کد خبر : 347323
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

هنگامه انتخابات ۱۴۰۰ است و صف کاندیداها برای رسیدن به خیابان پاستور هر روز بلندتر می شود. برخی از چهره رسما نامزدی خود را برای ماراتن ۱۴۰۰ را اعلام کرده و برخی هنوز در لیست کاندیداهای احتمالی هستند.

فرزندان قالیباف، صادق خرازی، رئیسی و پزشکیان کجا هستند؟

سایت خبرفوری اطلاعاتی را درباره فرزندان نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده کرده است.

به گزارش افق انلاین ، هنگامه انتخابات ۱۴۰۰ است و صف کاندیداها برای رسیدن به خیابان پاستور هر روز بلندتر می شود. برخی از چهره رسما نامزدی خود را برای ماراتن ۱۴۰۰ را اعلام کرده و برخی هنوز در لیست کاندیداهای احتمالی هستند.

برهمین اساس سایت خبرفوری، با به راه انداختن کمپینی با هشتگ فرزندت کجاست، اطلاعاتی را درباره فرزندان نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ منتشر شده کرده است. که بخشی از آن را در ادامه می خوانید.

*در سایت انتخاباتی ابراهیم رئیسی در سال ۹۶ نوشته شده است که وی دارای دو فرزند دختر بوده که هردوی آنان متاهل هستند. دختر اول رئیس قوه قضاییه دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه الزهرا و علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علوم حدیث شهرری است. دختر دوم او نیز دانشجوی کارشناسی رشته فیزیک در دانشگاه شریف است.

*مسعود پزشکیان، نائب رئیس دوم مجلس دهم و نماینده مجلس یازدهم، درباره فرزندانش گفته است که یکی از آن ها، مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای ۱۷، از دانشگاه شریف گرفته است و  نیز عضو هئیت علمی دانشگاه سهند می باشد. فرزند دیگر او نیز در حال گذراندن پایان نامه PHD در رشته کنترل برق است. پزشکیان همچنین گفته است که فرزندش به خارج از ایران بورسیه شده بود اما در حال حاضر در ایران است. البته این نماینده مجلس فرزند دختری هم دارد که دارای مدرک فوق لیسانس شیمی بوده و ماهیانه ۴ میلیون تومان حقوق دریافت می کند.

*از فرزندان محمد باقر قالیباف اطلاعات زیادی در دسترس نیست به جز آنکه او دارای ۲ فرزند پسر به نام های اسحاق و الیاس دارد که الیاس معلم می باشد. او دختری هم دارد که متاهل است.

*صادق خرازی، فعال سیاسی اصلاح طلب در وب‌سایت خود نوشته است که در جوانی ازدواج کرده و ۳ فرزند پسر دارد. یکی از پسران خرازی، دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه انگلستان  است. فرزند دوم او حقوق و پسر سوم نیز پزشکی خوانده است. البته مشخص نیست که این اطلاعات برای چه سالی است.

*حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مجلس یازدهم و وزیر آموزش و پرورش دولت دهم، در سال ۹۷ درباره فرزندان خود گفته بود که پسر بزرگ‌اش دارای دکترای عمران در گرایش زلزله شناسی بوده که مدرک فوق لیسانس خود را را از دانشگاه شریف و مدرک دکترایش را از موسسه زلزله شناسی تهران گرفته است و در حال حاضر طلبه است.  همچنین پسر دوم حاجی بابایی، دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی اصفهان بوده و طلبه است. فرزند سوم وزیر آموزش و پرورش احمدی نژاد، دختر و دانش آموز است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=347323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر