4
وزیر دفاع:

در بخش غیر نظامی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد

  • کد خبر : 348694
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
امیر حاتمی با بیان اینکه به زعم توانمندی بی شمار وزارت دفاع، انتظارات نیز از این سازمان بالا خواهد بود گفت: در بخش غیر نظامی هر جا به کمک و حضور وزارت دفاع و دانش و تخصص دانشمندان وزارت دفاع نیاز بود دریغ نکرده و نخواهیم کرد و در کنار مردم شریف ایران اسلامی باتمام توان تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و افتخار ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار افق ؛ امیر حاتمی  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع در دانشگاه م با بیان گستره و دامنه درگیری دشمنان با نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: خدا را شاکریم که در همه ی زمینه‌های دفاعی توانستیم اهداف و اولویت‌ها را محقق کنیم.

وی افزود: توصیه و مطالبه اصلی، تلاش برای پیروزی در جنگ اقتصادی و به کارگیری حداکثری از دارایی‌ها و منابع مولد وزارت دفاع در سال آینده است به طوری که در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند به چند برابر دارایی‌های امروز دست یابیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه در حوزه راهبردی همچنان دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت گفت: در حوزه‌های منطقه‌ای و قدرت دفاعی و موشکی همچنان درگیر خواهیم بود و نیل به اهداف عالی در این زمینه‌ها را با قدرت هرچه تمام تر ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی و بصیرت مردم رقم خورده است گفت: در این مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند و توانستند در موازنه‌ی قدرت بسیار تاثیر گذار عمل کنند.

امیر حاتمی با بیان عملکرد قابل قبول وزارت دفاع در حوزه‌های مأموریتی خود گفت: فرمانده معظم کل قوا بارها از اقدامات وزارت دفاع اظهار رضایت فرمودند و این موضوع مهمترین شاخص ارزیابی برای دست اندرکاران صنعت دفاعی خواهد بود.

وزیر دفاع یکی از علت‌های اصلی موفقیت صنعت دفاعی را پیگیری تدابیر و رهنمودهای مقام معظم فرماندهی کل قوا در این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: در همه زمینه‌های دفاعی تدابیر حکیمانه معظم له را پیاده، جاری و ساری کردیم و این مهم با جدیت و شتاب هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

امیر حاتمی ارتباط بین وزارت دفاع با سایر سازمان‌ها و نیروهای مسلح را از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برشمرد و گفت: با تشریک مساعی و تعاملات سازنده با نیروهای مسلح، ستاد کل و دستگاه‌های مرتبط با حوزه مأموریتی وزارت دفاع در دو بخش نظامی و غیر نظامی، اهداف این سازمان در بخش‌های مختلف به خوبی هر چه تمام تر پیش رفت.

امیر حاتمی با اشاره به برنامه تحولی وزارت دفاع در سال ۱۴۰۰ گفت: در هدف گذاری‌های آتی و مخصوصاً اولویت‌های تحولی سال آینده، انتظارات نیروهای مسلح و مطالبات آنها در بخش‌های مختلف به ویژه، موشکی و سایر مولفه‌های دفاعی باید مدنظر قرار گیرد.

وزیر دفاع با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های دفاعی در سایه وجود نیروهای انسانی دلسوز، متعهد و متخصص و با انگیزه‌های انقلابی صورت می‌گیرد تاکید کرد: توجه به سرمایه‌های انسانی و بالابردن انگیزه این سرمایه ارزشمند همواره مد نظر مدیران و همه ی کسانی که نیروی انسانی تحت امر دارند قرار گیرد.

خبرنگار: سیدجواد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر