5

تغییرات جداول بودجه ۱۴۰۰ براساس مصوبات مجلس بود/دولتی ها دروغ می گویند

  • کد خبر : 349004
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بودجه بخش های مختلف در صحنه علنی مجلس مصوب شده است و اعداد و ارقام آن باید بر اساس تغییراتی که انجام می شود در جداول مربوطه منظور شود.

تغییرات جداول بودجه ۱۴۰۰ براساس مصوبات مجلس بود/دولتی ها دروغ می گویند

به گزارش افق انلاین ، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ادعای مطرح شده درباره تغییرات در جداول بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق، گفت: در زمان بررسی بودجه یکسری مصوبات در صحن علنی داشتیم که حتماً جداول مرتبط با آن مصوبات را تغییر می داد.

وی با بیان اینکه یکسری جداول از سویی دولتی ها منتشر شده است که کمال بی انصافی و دروغ آشکار است، ادامه داد: بودجه بخش های مختلف در صحنه علنی مجلس مصوب شده است و اعداد و ارقام آن باید بر اساس تغییراتی که انجام می شود در جداول مربوطه منظور شود.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: برخی‌ها تصورشان این است که مجلس باید مطیع و حلقه به گوش آنها باشد، که این گونه نیست جداولی که از سوی دولتی ها منتشر شده است بلوف و دروغی بیش نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: در سنوات گذشته نیز در بررسی بودجه تغییراتی در جداولی  که دولت به مجلس ارائه می کرد به وجود می آمد، اتفاقا تغییراتی که در بودجه ۱۴۰۰ ایجاد شد نسبت به دوره‌های گذشته کمتر بود.

سلیمی اظهار داشت:  از سوی هیئت رییسه مجلس به هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق این تفیض اختیار شده بود اعداد و ارقامی که در مصوبات انجام می شود را در جداول بودجه لحاظ کند، البته این موضوع در سنوات گذشته در بررسی بودجه هم وجود داشت.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر