2

سهم سه دختر از روابط جنسی نامشروع +تصویر

  • کد خبر : 35032
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶

آمارهای تکان‌دهنده نشان می‌دهد سه دختر نوجوان که درگیر تجاوزات جنسی ناخواسته شده اند هر کدام هشت بار اقدام به سقط جنین کرده‌اند.

۲۴ سقط جنین، سهم سه دختر از روابط جنسی نامشروع* سند

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت دیلی میل؛افشای ۲۴ سقط جنین از سه دختر نوجوان در انگلیس جنجال خبری به پا کرد.
دیلی میل که از این اخبار با عنوان تکان‌دهنده‌ یاد کرده است، نوشت: «حداقل سه دختر نوجوان در انگلیس و ولز متحمل هشتمین سقط جنین خود شده‌اند.»
اطلاعات منتشرشده از سوی دولت بریتانیا نشان می‌دهد ۲۶ هزار و ۹۳۸ نوجوان در طول مدت ۱۲ ماه گذشته اقدام به سقط جنین کرده‌اند.آنها یا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند و یا در نزدیکی های نامشروع خود ناخواسته باردار شده اند.
انتشار این آمار، خشم گروه‌های طرفدار زندگی را برانگیخت، ربکا مالینسون از اعضای گروه‌های طرفدار زندگی می‌گوید: «در کشوری که حتی یک سقط جنین انجام می‌شود مشکل اساسی و جدی وجود دارد، چه برسد به اینکه تا این حد تکرار شود. ما به شکل اسفباری در حال نابودی این جوانان هستیم، و مشکلات جدی بهداشت جنسی را برای آینده انباشته کرده‌ایم.»
بررسی های سال ۲۰۱۰ درباره سقط جنین دختران نوجوان نشان می دهد ۳۰۰۵ مورد از این دست توسط دخترانی صورت پذیرفته که قبلا حداقل یک بار سقط جنین را مرتکب شده بودند، این در حالی است که ۴۸۵ دختر ۱۹ ساله و کمتر از آن برای سومین بار است که این عمل را انجام داده‌ و ۵۷ نوجوان دیگر هم برای چهارمین بار.
بر اساس آمارها ۱۸۹،۵۷۴ هزار سقط جنین طی سال ۲۰۱۰ در انگلیس انجام شده است که مربوط به همه رده‌های سنی بوده است.
آمار سقط جنین در انگلیس طی سال ۲۰۱۰ در مقایسه با سال ۲۰۰۹ افزایش ۳ درصدی را نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35032

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]