3

لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران+ تصاویر

  • کد خبر : 351137
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۹

بازیگران معمولا به عنوان الگوی جامعه شناخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی بر روی جنبه های مختلف از جمله پوشش، رفتار و انتخاب افراد دارند. در این خبر به بررسی برخی لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران می پردازیم.

لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران+ عکس

 

بازیگران معمولا به عنوان الگوی جامعه شناخته می شوند و تاثیر بسیار زیادی بر روی جنبه های مختلف از جمله پوشش، رفتار و انتخاب افراد دارند. در این خبر به بررسی برخی لباس های جنجالی بازیگران زن سینمای ایران می پردازیم.

۱٫ بهنوش بختیاری

یکی از جنجالی ترین لباس های بازیگران زن ایرانی مربوط به این لباس بهنوش بختیاری از است. این بازیگر با پوشیدن این لباس سبز رنگ که تلاش داشت سبک بایزیگران خارجی بنظر برسد بر روی فرش قرمز جشنواره فجر حاضر شد. انتخاب این لباس انتخابی هوشمندانه نبود و به دلیل شلوغ بودن طرح لباس مورد انتقاد قرار گرفت.

۲٫الهام حمیدی

الهام حمیدی با پوشیدن این لباس در جشنوراه حاظ حضور پیدا کرد. این لباس را می توانیم یکی از زیبا تریو خاص ترین طراحی را به شمار بیاوریم اما نکته منفی و قابل توجه درباره این لباس این است که نسخه کپیشده از لباس جنل مونی خواننده آمریکایی است و به همین علت به یکی از جنجالی ترین لباس بازیگران زن بدل شد

۳٫لیلا حاتمی

این لباس توسط لیلا حاتمی در یکی از جشنوراه های غیر ایرانی و در خارج کشور پوشیده و سر وصدای بسیاری به پا کرد. علاوه بر درخشش لیلا حاتمی در این لباس گفته شدهاست که این لباس ۱۸۰ سال قدمت دارد و از پارچه نقده دوزی تهیه شده بود.

۴٫ نفیسه روشن

این لباس نفیسه روشن در جشنواره حافظ سال ۹۵ به شکل منحصر بفردی طراحی شده بود و نمایی از برج آزادی را نشان می داد. برخی از افراد به این لباس انتفاد وارد کردند و برخی نیز آن را زیبا دانستند.

۵٫ ترانه علیدوستی

یکی دیگر از لباس های جنجالی بازیگران زن ایرانی در جشنوراه های غیر ایرانی لباس زیبای ترانه علیدوستی است که برای فستیوال فیلم کن به تن کرده بود. این لباس پیرهنی کرم رنگ، ساده و بلند بود که به وسیله یک تور کاور شده بود.

۶٫ سحر دولتشاهی

این استایل زیبای سحر دولتشاهی نیز مورد تایید بسیاری از افراد قرار گرفت اما پس از آن مشخص شد که این لباس از استایل بلیک لایولی بازیگر هالیوود کپی شده است انتقادات بدی به سمت او روانه شد و جنجال های بسیاری را به پا کرد

 

منبع: طلا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=351137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر