4

سرمربی انگلیس گفت:ما هیچ ترسی از فرانسه نداریم.

  • کد خبر : 35130
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴

سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که بازیکنانش می‌توانند در بازی مقابل فرانسه به پیروزی برسند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، انگلیس در حالی در نخستین دیدار گروه D رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ مقابل فرانسه قرار می‌گیرد که آخرین دیدار این دو تیم در ورزشگاه ویمبلی لندن با برتری سه بر یک فرانسه به پایان رسیده بود. علاوه بر این، فرانسوی‌ها پس از ناکامی‌ در جام جهانی ۲۰۱۰ به طور کامل متحول شده‌اند و در ۲۱ بازی گذشته شکست نخورده‌اند. با این حال روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس که کمتر از چند ماه است هدایت این تیم را بر عهده گرفته اعلام کرد که بازیکنانش ترس از بازی مقابل فرانسه ندارند. وی گفت: بازیکنان انگلیس معتقدند که می‌توانند فرانسه را شکست دهند و هیچ تردیدی در این زمینه وجود ندارد. ما هیچ ترسی از فرانسه نداریم.

هاجسون گفت: شکست نخوردن در ۲۱ بازی متوالی دستاورد قابل توجهی است، ولی فکر نمی‌کنم بازیکنان من به خاطر این موضوع ترسی داشته باشند، بلکه انگیزه‌شان افزایش یافته است. فکر می‌کنم این موضوع که همه معتقدند بازی مقابل فرانسه برایمان سخت است به سود ما خواهد بود.

سرمربی انگلیس درباره ترکیب تیمش در بازی مقابل فرانسه، گفت: هنوز درباره خط میانی و مهاجم وسط که کنار اشلی یانگ بازی کند، ‌تصمیمی نگرفته‌ام. در این پست‌ها رقابت شدیدی بین بازیکنان وجود دارد و علاوه بر این سابقه بازیکنان دلیل قطعی حضور آن‌ها در ترکیب اصلی نخواهد بود.

دیدار دو تیم انگلیس و فرانسه روز دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35130

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]