1

نوزاد جهنمی روابط نامشروع! + تصاویر و سند

  • کد خبر : 35168
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۹:۲۸

این بیماری از طریق رابطه جنسی با دهان، واژن و مقعد قابل انتقال است. در حال حاضر حدود ۱۰۶ میلیون نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند که ممکن است تمام دنیا را آلوده کنند.

هیولای سرکش سوزاک؛ نوزاد جهنمی روابط نامشروع! *سند
این بیماری از طریق رابطه جنسی با دهان، واژن و مقعد قابل انتقال است. در حال حاضر حدود ۱۰۶ میلیون نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند که ممکن است تمام دنیا را آلوده کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از سایت محیط الیوم، به گزارش مقامات سازمان بهداشت جهانی، خطری بزرگ بهداشت جهانی را تهدید می کند. “سوزاک”، بیماری ای که از راه رابطه جنسی منتقل می شود و هیچ نوع آنتی بیوتیکی به آن اثر ندارد.
بیماری سوزاک یکی از رایج ترین بیماری های عفونتی است که از طریق رابطه جنسی، خصوصا رابطه جنسی با افراد گوناگون منتقل می شود. این بیماری از طریق رابطه جنسی با دهان، واژن و مقعد قابل انتقال است. در حال حاضر حدود ۱۰۶ میلیون نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند که ممکن است تمام دنیا را آلوده کنند.
کشورهای استرالیا، فرانسه، ژاپن، نروژ، سوئد و انگلستان، ۶ کشوری هستند که در مقابل آنتی بیوتیک “سفالوسپورین” نیز(آخرین گروه آنتی بیوتیک مقاوم در برابر این بیماری) مقاومت نشان داده اند.
قابل ذکر است به گفته کارشناسان هر شخصی که از نظر جنسی فعال است می تواند به این بیماری مبتلا شود. این بیماری بیشتر در بین افراد ۱۵ تا ۳۰ ساله وجود دارد و بیشتر کسانی که دارای شرکای جنسی متعددی هستند، به این بیماری مبتلا می شوند.
۴۳۵

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35168

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]