3

تبریک آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی به رئیس‌جمهور منتخب/ با این امید از جناب‌عالی حمایت کرده و رأی داده‌ام که هر روز امیدمان افزایش یابد

  • کد خبر : 352275
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب گفت: من با این امید و ایمان به میدان آمده‌ام و از جناب‌عالی حمایت کرده و رأی داده‌ام. من با این دعا و آرزو که هر روز امیدمان افزایش یابد و هرگز به یأس و نومیدی تبدل نگردد.

افق انلاین ، آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نمانیده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.
بسمه تعالی

رئیس جمهور محبوب و منتخب ایران اسلامی
سرور ارجمندم رئیس السّادات سلاله الاطیاب حضرت آیت الله جناب آقای رئیسی دامت برکاته

سلام علیکم

به پاس ایمان و اخلاصتان، وفا و صفایتان به پاس سیادت و شرافت انتسابتان به رسول‌الله اعظم و خاندان رسالت و به یاد خدمات شایسته و صادقانه‌تان در ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و به حرمت آرای زیبا، پاک، بلند، معنادار و پیام‌داری که ملت بیدار و هوشیار ایران در این شرایط نارضایتی و واویلا که مردم با مشکلات عظیم و شدید در یأس و حیرت به سر می‌برند ایثار و اغماض کردند و ما را بخشیدند یا الله گفتند بپا خواستند نای و توانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تقدیم حضورتان داشتند.
به پاس همه این ارزش‌ها، شادباش و تبریکات صمیمانه‌ام را جهت انتخابتان به مقام ریاست جمهوری ایران اسلامی تقدیم به حضورتان می‌کنم با بزرگواری بپذیرید و از خداوند منّان نیز می‌خواهم شایسته الوهیت و ربوبیّت خود تلاش‌های تلاشگران را بپذیرد. پیوسته یار، یاور و پشتیبانتان باشد و در این مسئولیت مقدس درعین‌حال بسیار سنگین آن‌هم در این شرایط سخت و شکننده موفق و سرافرازتان بدارد و همچنان انتخاب شایسته آن جناب را به امت اسلام و ملت زجردیده و درعین‌حال با وفا و قدرشناس ایران و به مقام معظم رهبری و همه حق‌طلبان، عدالت‌خواهان و خدمتگزاران کشور عزیزمان تقدیم می‌دارم.
من در روز انتصاب شما در سال ۹۷ به مقام ریاست قوه قضائیه ایران اسلامی به‌وسیله مقام ولایت، یک تبریک تاریخی به حضورتان تقدیم داشتم. الحمدالله امروز نیز در سال ۱۴۰۰ دومین تبریک را به مناسبت انتخاب مبارک آن جناب به مقام ریاست جمهوری ایران تقدیم می‌دارم و از خداوند می‌خواهم عمر و توفیقی عنایت فرماید تا تبریک سوم را در دوره دوم ریاست جمهوریتان تقدیم بدارم. با عشق و علاقه مضاعف و با سرور و شادی وافر و باافتخار و انگیزه بیشتر ان‌شاءالله!
خداوند منّان را به خون شهیدان سوگند که این دوره را دوره فتح و فرج و دوره طلائی و رهایی ملت مسلمان ایران از زجرها، سختی‌ها و تنگناها و دوران پایان اختلافات، جناح‌بندی‌ها، کینه‌ها و عداوت‌ها قرار دهد درها و راه‌های رحمت و گشایش را به روی ملت ایران بگشاید تا شمارا سرافراز نماید.
من با این امید و ایمان به میدان آمده‌ام و از جناب‌عالی حمایت کرده و رأی داده‌ام. من با این دعا و آرزو که هر روز امیدمان افزایش یابد و هرگز به یأس و نومیدی تبدل نگردد؛ این راه را شروع کرده‌ام بخصوص اینکه این پیروزی شیرین و مبارک در ایّام مبارکه و پر میمنت به وقوع پیوسته که من آن را لطف و کرامت الهی می‌دانم و به فال نیک می‌گیرم یعنی در ایام بدرقه ولادت باسعادت کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه (س)، آن بانوی الهی و مظلومه دختر ولیّ الله و خواهر ولیّ الله و عمه ولیّ الله زجرکشیده در راه خدا و ولایت و در ایّام دهه مبارکه کرامت و در آستانه ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی‌بن‌موسی‌الرّضاالمرتضی صلوات‌الله و سلامه‌علیه که روز ولادت آن امام همام، روز پیروزی ملت ایران با پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری است هنیئاً لک، مبارک و گوارایتان باد.
امّا با پیروزی حضرت‌عالی در انتخابات و استقرارتان در کرسی خدمت به‌عنوان رئیس جمهور کشور عزیزمان وظایف ما پایان نپذیرفته. این پیروزی تازه مرحله مقدمات و بسترسازی است و وظایف اصلی و کاربردی مابعد از این شروع خواهد شد: حمایت‌ها، تلاش‌ها و دعاهایمان تا پیروزی نهایی بر مشکلات کشور و نظام و حل مشکلات اساسی مردم و هموار شدن راه‌ها باید ادامه یابد ارتباط برقرار و نقش‌آفرین باشد. در اینجا سخن فراوان است که در این تبریک و شادباش نامه نمی‌گنجد.

در پایان دعایتان می‌کنم از خداوند منّان می‌خواهم که عوامل مادی و معنوی موفقیت را برایتان فراهم سازد، موانع و عوامل بازدارنده را از سر راهتان بردارد و شما را مشمول الطاف، عنایات و کرامات خود قرار دهد. یار، یاور و پشتیبانتان باشد ما نیز به یاری خدا هر چه در توان داریم در مسیر الهی در خدمت شما آماده‌باشیم. پیوسته شاد، خرّم، شاداب و شادکام باشید و در پیش خالق و مخلوق بس سرافرازان شاءالله!

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
هاشم زاده هریسی نماینده مجلس خبرگان رهبری
روز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت: علی بن موسی الرّضا علیه السّلام یکم تیر ماه ۱۴۰۰
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر