8

درگیری خونین دو دندان پزشک منجر به خودکشی شد | جزئیات باورنکردنی

  • کد خبر : 352967
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

درگیری خونین ۲ دندانپزشک در نیشابور جنجال به پا شد و یکی از پزشکان در صحنه خودکشی کرد.​

درگیری خونین دو دندان پزشک منجر به خودکشی شد | جزئیات باورنکردنی

۲ دندانپزشک در نیشابور دست به درگیری خونینی زدند . یکی از این پزشکان بعد از زخمی کردن همکار خود با قرص برنج خودکشی کرد و به بیمارستان منتقل شد.

دکتر سعید ن. همکار دندانپزشک‌ش را با ضربات شئی نوک‌تیز (احتمالا چاقو) راهی بیمارستان کرد و خود به دلیل مسمومیتِ احتمالا خودخواسته با دارو به بیمارستانی در مشهد منتقل شد.

ظهر  سه شنبه، ٨تیرماه خبر حمله دکتر سعید ن. پزشک عمومی که گفته می شود  با ضربات چاقو همکار دندانپزشک‌ اش را که در همسایگی یکدیگر مطب دارند، مجروح ساخته، جامعه پزشکی و شهروندانی را که از این خبر مطلع شده‌اند، در بهت و حیرت فرو برد.

بر اساس اطلاع  دکتر سعید ن. از پزشکان شناخته شده همشهری، با حضور در محل بانک سپه  در خیابان امام خمینی (رو به روی پاساژ ناصرانی)، سراغ دکتر احمد ن. دندانپزشک رفته و پس از درگیری مختصر لفظی، با وارد کردن دست کم سه ضربه متوالی وی را به شدت مجروح ساخت.

شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که این دندانپزشک شناخته شده و قدیمی با وجود خونریزی شدید و شدت جراحات با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ نجات یافته است اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه خود نیز با حالتی آشفته به اورژانس مراجعه کرده و از مسمومیت دارویی خود با قرص برنج خبر داده و بلافاصله در محل اورژانس از هوش  رفته است. بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافت که تلاش پزشکان نتیجه نداد و ضارب مسموم فوت کرده است.

یک منبع آشنا با هر دو طرف این ماجرای خون‌بار از اختلاف و کدورت میان این دو نفر در روزهای اخیر خبر داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر