مدیرعامل بیمه رازی در هشتمین جلسه سه شنبه های پاسخگویی که در استودیو خبر روابط عمومی بیمه رازی برگزار شد تاکید کرد: قرارداد با وزارت نیرو به دلیل گستردگی و پراکندگی کارکنان این وزارتخانه در سراسر کشور، یکی از بزرگترین قراردادهای صنعت بیمه است و برای بیمه رازی یک توفیق بزرگی است که این مهم با حضور و نقش پر رنگ نمایندگان در این حوزه عملی می شود.

دکتر جباری افزود : تمامی فرایندهای قانونی این قرارداد با ابلاغ رسمی وزارت نیرو انجام شده و تمامی زیرساخت‌های کامل برای اجرای قرارداد در بیمه رازی ایجاد شده است .

به گزارش افق آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ؛ دکتر جباری در این نشست اینستاگرامی که با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر برگزار شد تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ سال اوج و شکوفایی بیمه رازی خواهد بود و در گام نخست ، این شرکت افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی انجام داد و سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که ثمره زیادی برای شرکت داشت.

دکتر علی جباری در خصوص افزایش سرمایه و تاثیر آن بر عملکرد شرکت بیمه رازی افزود: بعد از افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی ، این شرکت در صنعت بیمه ارتقاء معناداری پیدا کرد و به سومین شرکت بزرگ بیمه ای تبدیل شد ، بر همین اساس پرتفوی شرکت نیز بزرگ شده است چرا که ظرفیت‌های شرکت افزایش چشمگیری یافته‌است. همچنین ظرفیت نگهداری شرکت نیز پنج برابر شد که ابزار خوبی برای نمایندگان برای فعالیت بیشتر و بهتر است. علاوه بر این اخذ مجوز قبولی اتکایی است که در مرحله نهایی است و نقطه قوت خوبی برای بیمه ارزی است. همچنین این افزایش سرمایه سبب شد تا در برخی از کنسرسیوم ها نقش رهبری را پیدا کنیم. در حقیقت یکی از بزرگ ترین گامهایی که در بیمه رازی برداشته شد اصلاح ساختار مالی شرکت است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به افزایش ۲۸۰ درصدی حق بیمه نسبت به سال گذشته و تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۰ برای بیمه رازی سالی خاص و سال اوج و شکوفایی بیمه رازی است افزود: قبل از شروع سال پنج چرخش استراتژیک ، ۱۵ هدف بنیادین و ۲۰ راهبرد را برای رسیدن به اهداف شرکت تبیین کردیم. از شروع سال جاری هم بر اساس همین پنج استراتژی و اهداف بنیادی، تمام ارکان بیمه رازی فعالیت خود را آغاز کرده و با هماهنگی و برنامه کامل پیش می‌رود.

وی افزود: استراتژی اول بیمه رازی این بود که از ستاد محوری به صف محوری و شعبه محوری روی آورد. این اولین چرخش استراتژیک و مهمترین استراتژی بیمه رازی بود. این استراتژی به نقش شعب برای تحرک‌آفرینی در شرکت بیمه رازی توجه ویژه دارد ، چرا که در خصوص حضور بهتر و قوی‌تر نمایندگان ، هر جا که نیاز بود تغییر ساختار انجام داده و فضا را برای فعالیت نمایندگان به عنوان بازوی اصلی شرکت  باز کردیم و سیاست اصلی ما این است که از شبکه فروش حمایت کنیم.

دکتر علی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی، در پایان در خصوص افق بیمه رازی در پایان سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: بیمه رازی دارای برنامه است و بر اساس نقشه راهی که ترسیم کرده پیش می رود.

وی تصریح کرد :مهمترین برنامه ما افزایش ظرفیت ها و توانمندی شرکت برای حضور پرقدرت در بازار بیمه کشور است و سال جاری سال شکوفایی بیمه رازی است.