1

استفاده ابزاری از دختران زیبا و خوش اندام در رستوران ها +تصویر

  • کد خبر : 35481
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵

در این رستوران دختران بسیار زیبا و خوش اندامی دیده می شوند که با لباسهای صورتی و شلوارهای سیاه در حال پذیرایی از مهمانان هستند

استفاده ابزاری از دختران زیبا و خوش اندام در رستوران ها
یک کافه رستوران زنجیره ای به خاطر استفاده ابزاری و استخدام دخترهای زیباو خوش اندام به عنوان پیشخدمت توسط وزارت کار انگلستان مورد بازجویی قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه سرویس اقتصادی جام نیوز، این رستوران های زنجیره ای که در منطقه بوستون قرار دارند به خاطر استفاده از زنان زیبا مورد بازجویی قرار گرفتند علت این امر تبعیض در استخدام بانوان اعلام شده است. این درحالی است که در شرایط استخدامی این رستوران از حقوق مساوی برای درخواست کنندگان شغلی سخن به میان آمده است. آنها ادعا می کنند که این زنان براساس توانایی هایشان استخدام شده اند این درحالی است که بخش عمده این زنان خیلی جوان و زیبا هستند.
به گزارش جوان امروز، موسس این رستوران میگوید ما هرگز قصد انجام عمل خلاف مقررات نداشته و نداریم و همه موارد مقتضی را رعایت کرده ایم. .گفته شده است وزارت کار این کشور درحال بررسی پرونده های شرکت کنندگان برای استخدام در این رستوران است و همچنین بررسی سوالاتی که از متقاضیان برای استخدام شده است.
گفته می شود در تبلیغات این رستوران دختران بسیار زیبا و خوش اندامی دیده می شوند که با لباسهای صورتی و شلوارهای سیاه در حال پذیرایی از مهمانان هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]