4

 آنتونی هاپکینز: جیمزباند بعدی منم!

  • کد خبر : 355569
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

آنتونی هاپکینز عکسی از خود را با پیرس برازنان به اشتراک گذاشت و به شوخی نوشت از او حمایت می‌شود تا جیمز باند بعدی باشد.

آنتونی هاپکینز به شوخی به گفت که جبمز باند بعدی او خواهد بود.

باند که در اصل توسط رمان نویس ایان فلمینگ در سال ۱۹۵۳ خلق شد ، یک مامور سرویس اطلاعاتی مخفی با شماره کد ۰۰۷ است که برای جلوگیری از تهدیدات مختلف جهانی که عموماً توسط یک شرور دیوانه انجام می شود ، به سراسر جهان سفر می‌کند. این چندگانه برای اولین بار در سال ۱۹۶۲ با دکتر نو با بازی شان کانری آغاز شد و ۲۵ فیلم جیمزباند و شش بازیگر مختلف را شامل می‌شود.

برازنان برای اولین بار کار خود را به عنوان بازیگر نقش جیمز باند در سال ۱۹۹۵ با «گلدن آی» آغاز کرد ، که نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد و بیش از ۳۵۰ میلیون دلار فروخت. پیرس برازنان این نقش را با سه فیلم دیگر ، «فردا هرگز نمی میرد» ، «جهان کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر» ، ادامه داد ، که بدترین نقدها را از منتقدان گرفت اما میان طرفداران جیمزباند محبوبیت دارد. پس از واکنش ها به فیلم «روز دیگر بمیر» ، تولید فیلم های جیمزباند برای بازنگری متوقف شد و ستاره جدید دنیل کریگ جانشین پیرس برازنان شد .

دنیل کریگ نیز با این نقش خداحافظی خواهد کرد و هنوز جانشینی برای او انتخاب نشده است. با وجودی که هاپکینز به شوخی این واکنش را به نقش جیمزباند نشان داد. اما در گذشته رابطه ی میان او و جیمزباند وجود داشته.

پس از کنار رفتن شان کانری از نقش جیمزباند، تهیه‌کنندگان چند گزینه را در نظر گرفتند، آنتونی هاپکینز، برت رینولدز و آدام وست. هاپکینز احساس کرد انتخاب مناسبی برای نقش جیمزباند نیست و پیشنهاد را رد کرد.‌
او دوبار نقش منفی در دورانی که پیرس برازنان ایفاگر نقش جیمزباند بود در فیلم‌های «فردا هرگز نمی‌میرد» و «گلدن آی» پیشنهاد دادند اما هاپکینز مشغول پروژه های دیگری بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر