5

اتمام واکسیناسیون کارکنان سایت مرکزی ایران‌خودرو

  • کد خبر : 356083
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

با اتمام واکسیناسیون کارکنان ایران‌خودرو، اجرای طرح در شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی و قطعه‌سازان همچنان با جدیت ادامه دارد.

اتمام واکسیناسیون کارکنان سایت مرکزی ایران‌خودرو

به گزارش افق انلاین ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در آخرین روز تزریق واکسن به کارکنان سایت مرکزی، در محل اجرای طرح حاضر شد و ضمن دریافت واکسن همراه با آخرین گروه، در جریان ادامه اجرای طرح در شرکت‌های تابعه و قطعه سازان قرار گرفت.

مقیمی: جهش در تامین و تولید ایران خودرو محقق می‌شود

فرشاد مقیمی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات همکاران گروه صنعتی ایران خودرو و مساعدت وزارت بهداشت در ایجاد امکان واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از هفته گذشته بالغ بر ۲۵ هزار نفر از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو واکسینه شده‌اند و با توافقات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت و ظرفیت‌سازی‌های انجام شده، این روند با سرعت بیشتری در شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین قطعه‌سازی کشور دنبال می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد، ظرف مدت یک‌ماه تمامی شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و شبکه تامین، دوز اول واکسن را دریافت کنند که این امر در افزایش ایمنی جمعی و پیشگیری از ابتلای همکاران و خانواده‌های آنها تاثیرگذارخواهد بود.

مقیمی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون و تاثیر آن در روند فزاینده تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قطعا گسترش واکسیناسیون باعث افزایش حضور همکارانمان در محل کار و ایجاد فضای کاری امن و پیشگیری از فراگیری این ویروس در سطح سازمان، گروه صنعتی ایران خودرو و جامعه شده و ضامن تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها خواهد بود و همچنان که تاکنون با همت تمامی همکارانمان در گروه صنعتی ایران خودرو، آهنگ تولید شیب افزایشی داشته، با ادامه روند واکسیناسیون و توسعه این طرح در زنجیره تامین و قطعه سازان، شاهد جهش بسیار خوب تولید و تامین در نیمه دوم سال خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر