12

اعلام آمادگی مجدد بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا

  • کد خبر : 356339
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

 رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مجموع تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور، از آمادگی مجدد بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

به گزارش افق انلاین ، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص تعداد مجموع فوتی های کرونایی در کشور به اشتراک گذاشت و از آمادگی بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا خبر داد.

متن کامل پست اینستاگرام رئیس اتاق بازرگانی تهران به شرح زیر است:

«مجموع جان باختگان کرونا در کشورمان براساس آمار‌های رسمی به بیش از ۱۰۰ هزار عزیز هم وطن رسید. چه سرمایه‌های اجتماعی را در ۱۸ ماه گذشته از دست دادیم و هزاران خانواده سوگوار شدند؛ خانواده‌هایی که زخم‌ها و دردهایشان به این سادگی‌ها التیام پیدا نخواهد کرد؛ کرونا به ما نشان داد که ضعف‌های شدیدی در مدیریت بحران داریم و‌ ای کاش زودتر از عملکرد‌های اشتباه درس بگیریم و با استفاده از خرد جمعی و بهره گرفتن از تمام ظرفیت‌ها (متخصصان، تشکل‌های مدنی، بخش خصوصی و مردم) طرحی نو در اندازیم تا همچنان شاهد جان باختن عزیزانمان و شروع پیک‌های جدید نباشیم.

اتاق تهران و فعالان بخش خصوصی این آمادگی را دارند تا همچون ماه‌های گذشته و براساس مسئولیت اجتماعی خود در کنار بیماران، کادر درمان و مسئولان باشند. ما همچون گذشته برای واردات واکسن و برطرف کردن نیاز‌های کشور در این شرایط سخت اعلام آمادگی می‌کنیم. در ایام عاشورای حسینی یادی کنیم از تمام هم وطنانی که در ماه‌های گذشته براثر کرونا جان باختند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر