8

دود اختلاف افکنی بین دو قوه به چشم مردم می‌رود/ آدرس غلط ندهید

  • کد خبر : 356700
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امروز نماینده شازند در صحن علنی، گفت: دود اختلاف افکنی بین دو قوه به چشم مردم می رود. آدرس غلط ندهید.

دود اختلاف افکنی بین دو قوه به چشم مردم می‌رود/ آدرس غلط ندهید

به گزارش افق انلاین ، در جلسه نوبت عصر روز سه شنبه ۲ شهریور و در جریان بررسی رای اعتماد به کابینه سیزدهم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در واکنش به اظهارات احمدی بیغش مبنی بر اینکه «رئیس مجلس بدنبال خطی دهی به عدم رای اعتماد به برخی از وزرا است»، گفت: امروز نظرات مخالفان و موافقان کابینه پیشنهادی به صورت شفاف بیان می‌شود. همکاران حق دارند بر اساس قسمی که یاد کرده اند و حجت شرعی که دارند نسبت به وزرای پیشنهادی نظر مخالف یا موافق خود را اعلام کنند.

وی افزود: متاسفانه نسبت سوئی به رئیس مجلس و نمایندگان داده شدمبنی بر اینکه طرح هایی انجام می‌شود تا تعدادی از وزرا رای اعتماد را کسب نکنند، این بی انصافی است.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: بعد از اینکه ساعت ۶ جلسات رسمی به پایان می رسد، نمایندگان جلسات زیادی را با وزرای پیشنهادی دارند تا به حجت شرعی برسند. همیشه این گونه بوده است اما اینکه فردی بگوید رئیس یک قوه در حال طراحی برای افتادن ۴ وزیر است، اختلاف افکنی بین دو قوه است.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: دود اختلاف افکنی بین دو قوه به چشم مردم می رود. آدرس غلط ندهید. تمام تلاش مجلس بر این است هر چه سریعتر به وزرای پیشنهادی با بررسی دقیق و حجت شرعی رای اعتماد داده شود تا دولت زودتر کار خود را شروع کند.

وی افزود: مردم گرفتار هستند و با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند. امروز همه رسانه های داخلی و خارجی و مردم مشاهده می‌کنند که مجلس چگونه رای اعتماد به وزرا را برر سی می کند. مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند که هر کسی هر حرفی بزند گوش کنند. این اظهارات توهین به نمایندگان است.

مهر/نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: بنده یک سال عضو هیئت رئیسه بودم. دوشنبه های هر هفته جلسه هیئت رئیسه با روسای کمیسیون ها بوده است. این جلسات از ابتکارات قالیباف است. روسای فراکسیون ها نیز جلساتی را رئیس مجلس دارند.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: امروز صبح یک فراکسیون جلسه داشت. خیلی ها را دعوت کرده بودند جنابعالی نیز دعوت کرده بودند. رئیس مجلس در برخی جلسات می تواند شرکت کند و در برخی جلسات نمی تواند. به دنبال دفاع از قالیباف نیستم. می خواهم از جایگاه رئیس مجلس دفاع کنم.

وی اظهار داشت: اگر این پیام به دولت برسد که رئیس مجلس در حال طراحی علیه دولت است موجب اختلاف بین روسای دو قوه خواهد شد. این امر اجحاف به مردم است. این بلندگو را بیت المال در اختیار ما قرار داده است. بیایید برای تحکیم نظام در راستای وحدت قوا از آن استفاده کنیم نباید از این بلندگو برای اختلاف افکنی استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: نسبت به همکار عزیزمان احمدی بیغش، من قبلا یک تذکر ماده ۷۵ طلبکار بودم. دوستان از من خواستند صحبت نکنند اما خواهش می کنم در صحبت هایتان وضعیت و مسائل امنیت ملی را در نظر داشته باشید. دو، سه بار در مجلس صحبت کردید و نمایندگان آزرده خاطر شدند. نمی خواهم یادآوری کنم.

امیرآبادی تصریح کرد: به عنوان برادر کوچکتر خواهش می کنم در گفتگوها، مسائل امنیت ملی و وحدت و انسجام قوا را در نظر بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=356700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر