1

بانک مرکزی امریکا چشم انداز اقتصادی این کشور را کاهش داد

  • کد خبر : 35745
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷

حدود ۱۰ میلیون شهروند امریکایی دیگر بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ به فقرای این کشور پیوستند

بن اس برنانکی، رئیس بانک مرکزی امریکا در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در
بانک مرکزی امریکا ضمن کاهش چشمگیر میزان پیش‌بینی‌اش درباره رشد اقتصادی این کشور می‌گوید، انتظار نمی‌رود نرخ بی‌کاری در سال ۲۰۱۲ کاهش زیادی داشته باشد.

به گزارش نیویورک تایمز، بانک مرکزی امریکا روز چهارشنبه (۳۱ خرداد،۲۰ ژوئن ) اعلام کرد در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند اقتصاد این کشور طی سال جاری میلادی بین ۱.۹ تا ۲.۴ درصد رشد داشته باشد. این رقم بسیار کم‌تر از پیش‌بینی این بانک در ماه آوریل بود که نرخ رشد اقتصادی را بین ۲.۴ تا ۲.۹ درصد اعلام کرده بود.

بانک مرکزی امریکا همچنین پیش بینی کرد میزان بی‌کاری در این کشور تا پایان سال جاری میلادی از ۸.۲ درصد به۸ درصد کاهش یابد. این بانک ماه آوریل پیش بینی کرده بود نرخ بی‌کاری تا پایان ۲۰۱۲ به ۷.۸ درصد کاهش یابد.

بن اس. برنانکی، رئیس بانک مرکزی امریکا در یک کنفرانس خبری در واشنگتن با اشاره به این‌که این بانک قبلا در زمینه پیش‌بینی توان بهبود اقتصادی در این کشور اشتباه کرده است، افزود حقایق جدید ما را به تغییر این پیش‌بینی‌ها واداشت.

وی تصریح کرد: “چشم انداز تغییر کرده است، بانک مرکزی نیز مثل تعداد زیادی از پیش‌بینی‌کنندگان دیگر در ابتدای بهبود نسبت به سرعت بهبود اقتصادی خیلی خوش‌بین بود.”

برنانکی با اشاره به این‌که داده‌های اخیر “تا حدی ناامید کننده است”، خاطرنشان کرد: “از زمان آخرین جلسه ما اخبار اقتصادی بسیار زیادی منتشر شده است.”

نتیجه یک تحقیق که از سوی دانشگاه ایندیانا صورت گرفت و ماه ژانویه اعلام شد، نشان می‌دهد حدود ۱۰ میلیون شهروند امریکایی دیگر بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ به فقرای این کشور پیوستند و همچنین شمار افراد فقیر به خاطر کندی بهبود اقتصادی افزایش پیدا می‌کند.

تعداد شهروندان امریکایی که در فقر به سر می‌برند سال ۲۰۱۰ به ۴۶.۲ میلیون نفر افزایش یافت. این رقم نسبت به تعداد فقرای امریکایی در سال ۲۰۰۶ میلادی ( ۳۶.۵ میلیون نفر ) ۲۷ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35745

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر