دلیل جدایی بازیکن محبوب از پرسپولیس لو رفت!+ جزئیات

محمد انصاری فصل گذشته با جدایی از پرسپولیس به تیم تازه لیگ برتر ی شده مس رفسنجان پیوست اما خوش شانس نبود چراکه خیلی زود به دلیل مصدومیت بخش عمده‌ای از مسابقات لیگ بیستم را از دست داد.

محمد انصاری بعد از مدت‌ها سکوت اکنون صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند و این گفتگو را در ادامه می‌توانید بخوانید.

فصل گذشته راهی مس رفسنجان شدی. آیا از این انتخاب راضی هستی و آن جاه‌طلبی که مدنظرت بود را شاهد هستی؟

به نظرم مس رفسنجان یک تیم باشخصیت، با کادرفنی خوب و بازیکنان باکیفیت است. از بحث مدیریتی هم شرایط خوبی را دنبال می‌کند و باعث افتخارم است که در این تیم حضور دارم و تلاش و هدف همگی ما هم این خواهد بود که روندی که فصل گذشته با دستیابی به رتبه تک رقمی به دست آوردیم در فصل جدید و پیش‌رو ارتقا بدهیم و به نتایج بهترین دست پیدا کنیم.

مصدومیتی که در این تیم بار دیگر با آن مواجه شدی البته باعث شد تا از نظر فردی کمی از اهدافت دور شوی. چمن مصنوعی هم البته در این موضوع بی‌تاثیر نبود و به نظر می‌رسد در این فصل با توجه به تغییراتی که در چمن شکل گرفته، اوضاع برایت بهتر پیش برود.

متاسفانه در بازی اول مصدوم شدم و اگر اشتباه نکنم به هشت بازی آخر لیگ رسیدم. رفته به رفته یا هفته به هفته بهتر شدم و به شرایط ایده‌آل رسیدم و امسال انشاءالله بتوانم بهتر کار کنم و از انگیزه زیادی در این رابطه برخوردار هستم تا شرایط خوبی را دنبال کنم.

تیم شما اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد اما از بازیکنان باتجربه ای برخوردار بود. در این فصل اما به نظر می‌رسد شرایط برای شما با بازیکنان جدیدی هم که به خدمت گرفته بهتر پیش برود. این شرایط مطلوب را پیش‌بینی می‌کنی؟

با توجه به خریدهایی که در نقل و انتقالات تابستانی داشته‌ایم تیم ما مطمئنیم که یکی از بهترین عملکردها را خواهد داشت و بهتر از فصل گذشته هم عمل خواهد کرد. بازیکنانی خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و قطعا قادر خواهند بود به تیم کمک کنند و با تدابیر کادرفنی قادر خواهیم بود جزو مدعیان این فصل هم باشیم. با این حال این مساله آسان نخواهد بود و تمام تیم‌ها تغییراتی در راستای اهداف خود داشته‌اند و برنامه‌های زیادی برای فصل جدید دارند اما ما هم تلاش بیشتری خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم و جزو مدعیان باشیم.

به عنوان تیم صنعتی انتقاد زیادی به تیم شما و برخی تیم‌های دیگر می‌شود. واقعا پول عجیب و غریبی برای جذب بازیکن داده می‌شود؟

نه، خبری از پول عجیب و غریب نیست. من با توجه به ارتباطی که با بازیکنان دارم از رقم تمام تیم‌ها مطلع هستم. ما نُرم بازار نقل و انتقالات را رعایت کردیم. این حقیقت است و طوری نبوده که بخواهیم بازیکنی را با پولی عجیب و غریب وسوسه کنیم. مشابه و شاید حتی کمتر از دیگر تیم‌ها هزینه کردیم و این حرف و حدیث‌ها درست نیست.

اما گفته می‌شود هر بازیکنی به طور مثال استقلال و پرسپولیس خواسته، تیم‌های صنعتی با رقم بالاتر وسوسه کرده‌اند…

نه، این بازارگرمی بازیکن است!

دلیل جدایی بازیکن محبوب از پرسپولیس لو رفت!+ جزئیات

خودت هم بازیکن هستی و این جمله‌ات عجیب و جالب است.

من تابحال بازارگرمی کردم؟ دو فصل پیش تنها از تراکتور پیشنهاد خوبی داشتم و همه هم می‌دانند و گفتم. پارسال هم که جدا شدم بدون اینکه چیزی بگویم با مس رفسنجان قرار بستم و بازارگرمی و … نداشتم. بگذارید این را بگویم که من همین الان به اندازه یک فصل بازیکن، از پرسپولیس طلب دارم. پس قبول کنید که هیچ وقت بحث مالی با پرسپولیس نداشتم.