3

کانکس فروشگاهی

  • کد خبر : 357834
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۹

یک از بهترین محصولاتی که ما میتوانیم جهت یک کسب کار عالی به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به منبع درآمد زایی بالایی برسید تا برای خود کسب کار مناسبی داشته باشد کانکس فروشگاهی می باشد .

آیا با کانکس فروشگاهی آشنایی دارید؟ آیا میدانید شرکت کار راد سازه اولین مجری کانکس فروشگاهی در ایران بوده ؟ حال چندی در مورد این محصول بدانیم .

کانکس فروشگاهی اصولا به اتاقک های پیش ساخته ی گفته میشود که جهت ارائه محصول یا خدمات میباشد که شما میتوانید در سطح شهر آنها را بصورت المان شهری رویت کنید . در دنیا از این نوع کانکس استقبال زیادی شده است که  در کشور ما نیز این امر در حال توسعه و استقبال میباشد و میتوان از این کیوسکهای کوچک به عنوان کانکس فست فود ،  کانکس کافی شاپ و هر محصول فروشگاهی استفاده کرد .شرکت کانکس کار راد سازه معمار در این خصوص کانکسهای بسیاری طراحی کرده و پروژه های زیادی را در این امر اجرا نموده که میتوان از پروؤه دریاچه چیتگر یاد کرد . ما به جرات میتوانیم بگوییم اولین مرجع اجری کانکس فروشگاهی درایران هستیم . کانکس های فروشگاهی طراحی شده در شرکت کانکس کار راد سازه معمار مطابق با قوانین وزارت بهداشت و شهرسازی میباشد که خود از جزئیات منحصر به فردی برخوردار است  که ما شما را از این جزئیات مطلع میسازیم .

کانکس های فروشگاهی دارای تنوع زیادی بوده که از نظر ابعاد، شکل و فرم ظاهری، نوع مصالح، کاربری و قیمت با یکدیگر متفاوت بوده که ما در ادامه برای شما بیشتر این موضوع را باز خواهیم کرد.

انواع کانکس فروشگاهی

طراحی کانکس فروشگاهی میبایست منحصر به فرد و متناسب با نوع محصول و شرایط آب و هوای مورد نظر انجام گردد. طراحان مجرب ( مهندسین آرشیتکت و طراحان صنعتی ) در شرکت کانکس کار راد سازه معمار با دانش روز هر محصولی را ویژه و متناسب با درنظر گرفتن نوع محصول سه بعدی  کرده و پس از تایید خریدار محترم آن را اجرا میکنند .عملا طراحی باید بصورتی باشد که بتوان خریدار را جلب و اعتماد وی را حاصل نمود از طرفی کانکس فروشگاهی طراحی شده میبایست با قوانین و مقرارت شهر سازی بوده و در سطح شهر یک المان شهری ایجاد نماید . شرکت کانکس کار راد سازه معمار با درنظر گرفتن تمامی موارد بالا کانکس فروشگاهی را طراحی میکند . کانکس فروشگاهی ویژه: این نوع کانکس فروشگاهی یکی از خاص ترین و زیبا ترین محصولات کار راد سازه است که با نمای چوب طراحی شده است که از آن به عنوان فروشگاه در مناطق توریستی و گردشگری ، شهربازی ها و اقامت گاه های بین المللی استفاده می شود. نوع دوم از سازه های فروشگاهی کانکس لوکس فروشگاهی بوده که دارای نمایی از جنس کامپوزیت آلومینومی با تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی و طرح بوده و نمای مدرن آن متناسب برای استفاده در فضا های درون شهری و بین شهری با انواع کاربری های کیوسک فروشگاهی و حتی مطبوعاتی می باشد. از این نوع سازه برای فروشگاه برند های خاص نیز بعنوان شعبه کوچک استفاده می شود.  دسته سوم از کانکس های فروشگاهی کانکس فروشگاهی سایدینگ است .اگر به دنبال یک کانکس فروشگاهی با ظاهر نسبتا مناسب ، دوام بالا و قیمت به مراتب کمتر از موارد قبلی هستید این نوع سازه مناسب کار شماست چرا که در عین سادگی و زیبایی به دلیل استفاده از مصالح مقاوم، دوام و ماندگاری بالایی داشته و ضمن داشتن قابلیت ارتقاع و افزودن امکانات هزینه های خرید و راه اندازی فروشگاه را در ابتدا برای شما تا مقدار چشمگیری کاهش می دهد.در کل ما کانکس فروشگاهی زیادی داریم که ما در اینجا به سه دسته آنها اشاره کردیم ما میتوانیم در اینجا به کانکس فروشگاهی سیار، کانکس فروشگاهی ساده، کانکس فروشگاهی کانتینری، کانکس فروشگاهی مدرن اشاره کرد .

ازطرفی موضوع دیگری که در کانکس فروشگاهی از اهمیت ویژه برخوردار است مشخصات فنی می باشد که میبایست  متناسب با هر شرایط آب و هوایی  مقاوم باشد. ابعاد کانکس فروشگاهی مطابق با قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی کشور است و میتوان کانکس فروشگاهی را در طول ۱۳ و عرض ۳٫۳۰ اجرا نمود ولی بنا به درخواست مشتری محترم چنانچه فضای بزرگتری را جهت ارائه محصول بخواهد میتوان کانکس فروشگاهی را در ابعاد بزرگتری بصورت چند تکه (مدولار) ساخت . شاسی استفاده شده دز کانکس فروشگاهی از تیر آهن IPE نمره ۱۶ الی ۲۰ بر اساس متراژ کانکس میباشد که متغییر است. پروفیل های رایج استفاده شده در کانکس فروشگاهی مقاطع از مقاطع ۴۰×۴۰ و ۴۰×۸۰ با ضخامت ۲ میل و تمام اتصالت از جوش های ممتد می باشد. نمای داخل را هم میتوان ازدیوارپوش دوجدار PVC  طرح چوب قابل شستشو استفاده کرد هم از استیل نگیر که مطابق تایید وزارت بهداشت باشد. عایق از پلی استایرن دیرسوز یا پلی یورتان (ساندویچ پانل ) . نمای بیرونی بر اساس طرحی تعیین میگردد که میتوان از ترمو وود، کامپوزیت آلومینیومی و سمنت برد استفاده کرد . کف کانکس فروشگاهی میابست قابل شستشو باشد که بیشتر از سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی استفاده میشود و تمام سیستم الکتریکال کانکس فروشگاهی مطابق استانداردهای روز اجرا میگردد. درب و پنجره ها مطابق طراحی از جنس UPVC با شیشه های دوجداره و جهت حفاظت امنیت کانکس فروشگاهی از کرکره برقی ریموت دار میتوان استفاده که در هنگام اتمام فروش بتوان قسمتهای باز شو را پوشش داد .

قیمت کانکس فروشگاهی

قیمت کانکس فروشگاهی بر اساس ابعاد و نوع طراحی و متریال بکار رفته در محصول فوق متفاوت است لازم بذکر است کانکس فروشگاهی تولید شرکت کانکس کار راد سازه معمار بسیار بود و قیمت ها میبایست از کارشناسان فروش شرکت کانکس لند گرفنه شود متخصصین ما در ایر امر راهنمای شما هستند بصورت رایگان.

اصولاً کانکس فروشگاهی ساخت شرکت کانکس کار راد سازه معمار بدون تجهزات داخلی می باشد و خریدار میبایست تجهزات مورد نیاز خود را در داخل کانکس فروشگاهی خود تهیه نماید که از قبیل کاز ، فر، دستگاه اسپرسو، کابینت و اعم …. . .ولی مشاورین ما می توانند در هنگام اجرا سازه فروشگاهی در خصوص چیدمان تجهزات فوق، شما را راهنمایی کنند تا در خصوص فرنیچر کانکس فروشگاهی خود بهترین حالت چیدمان را انتخاب کنید .

دلایل استقبال از کانکس فروشگاهی

اولا متقاضی میتوتند با درنظر گرفتن شرایط محدود اقصادی صاحب یک باب مغازه (دکان) در متراژ دلخواه شود

دوما در مدت زمانی کوتاه متقاضی به راحتی میتواند با گرفتن مجوز رسمی از از کانکس فروشگاهی  بهربرداری کند

سوما متقاضی بدون هیچ واسطه و بدون هیچ پرداخت کمسیونی میتواند خرید کانکس فروشگاهی  خود را بصورت مستقیم از شرکت کانکس لند انجام دهد

چهارما خریدار میتواند متناسب با محصولی که می خواهد ارایه دهد کانکس فروشگاهی خود را طراحی (دیزاین) کند

پنجما خریدار کانکس فروشگاهی میتواند با دریافت مجوز از وزارت بهداشت و شهرداری  محل استقرارفروشگاه خود را در هر منطقه ی خود انتخاب کند

کانکس فروشگاهی را میتوان با مواد و متریال مختلف اجرا کرد ولی نکته حایز اهمیت این است که کانکسهای فروشگاهی باید بلحاظ بصری زیبا و دلنشین باشد تا مخاطب را به خود جذب کند.

اصولا کانکس های فروشگاهی میبایست حکم یک المان شهری داشته باشند تا زیبایی شهر با در نظر گرفتن اصول شهر سازی رعایت شود .

طراحی کانکس فروشگاهی رامیبایست با موادی اجرا کرد که مقاوم و زیبا باشد

شماره تماس : ۰۹۱۲۳۷۲۱۷۷۲

۰۹۳۸۳۷۲۱۷۷۲

اینستاگرام: @karadsazeh

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=357834

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر