او درخصوص برنامه تمرینی گفت: مربیان تمرینات بروز دارند، حریفان را هر روز آنالیز می کنیم و من اگر قرار باشد تمریناتی مختص خودم انجام دهم، با هماهنگی مربیان خواهد بود.

سرلک درباره حضورش در مسابقات جهانی گفت: اولین سال است که در مسابقات جهانی بزرگسالان حاضر می شوم اما شناخت کافی روی حریفانم دارم و وزنم هم نرمال است. آمادگی کامل برای حضور در این مسابقات دارم  و هرشب فیلم حریفانم را می‌بینم و همه آنها را آنالیز می کنم. به نظرم سخت‌ترین حریفم در این رقابت‌ها خودم هستم چون اگر روی افکارم پیروز شوم می توانم برای مسابقات آماده شوم.

آزادکار ۵۷ کیلو کشورمان درخصوص حضور مربیان سازنده در تیم‌های ملی گفت: کار بسیار خوبی است که فدراسیون انجام داده الان میانگین سنی مربیان به شاگردانشان بسیار نزدیکتر شده و ما هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ فنی با مربیان سازگاری کافی داریم. کادر فنی قبلی هم بسیار خوب بود اما کادر فنی جدید هم با تمرینات متفاوت و بروز می تواند در تیم ملی به ما کمک کند، کلا هر کسی که به عنوان سرمربی انتخاب شود می‌خواهد تیمش بهترین نتیجه را بگیرد و این موضوع هم در مورد پژمان درستکار صادق است.

او درخصوص مسابقات انتخابی گفت: به نظرم تمامی مدعیان در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور داشتند. کشتی‌گیران در ایران روی هم شناخت کافی دارند و این موضوع رسیدن به تیم ملی را  بسیار سختی می کند اما من با آمادگی کامل داشتم در این مسابقات شرکت کردم و توانستم نماینده وزن ۵۷ کیلو در تیم ملی شوم.

سرلک در پایان درخصوص مسابقات لیگ برتر کشتی که قرار است بعد از مسابقات جهانی برگزار شود گفت: تمام تمرکزم فعلاً روی مسابقات جهانی نروژ است بعد از مسابقات جهانی می‌خواهم درخصوص لیگ تصمیم بگیرم، انشاءالله تیم خوبی با من قرارداد ببندد تا کمک هزینه ای برای گذران زندگی داشته باشم.