3

زندان هایی که به مخوف ترین هتل های دنیا معروف شده اند+ تصاویر

  • کد خبر : 36261
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۴

این زندان اخیرا به هتل تبدیل شده است و به عنوان رستوران و محل پیکنیک مردم مورد استفاده قرار میگیرد. در این زندان مجرمانی که در سال ۱۸۰۰ به بعد از انگلستان به استالیا می آوردند نگهاری می کردند

در سراسر دنیا زندان های بسیار زیادی وجود دارد و البته همچنان تعداد زیادی از آن ها مشغول به کار هستند و البته باقی آن ها تغییر کاربری داده اند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در میان این زندان هایی که دیگر مشغول به کار نیستند و تغییر کابری داده اند تعدادی به هتل های مسافرتی تبدیل شده ان و از این رو  به مخوف ترین هتل های دنیا ممعروف شده اند. در ادامه با برخی از ان ها آشنا می شویم.

هتل کاتاجانوکا- فنلاند

بعد از اینکه سوئد سلطه خود را بر فنلاند از دست داد و در سال ۱۸۰۹ روسیه بر فنلاند مسلط شد. در هلسینکی یک زندان ساخته شد، این زندان پس از ساخته شدن یکی از مجهزترین زندان ها محسوب میشد و از لحاظ امنیتی از تجهیزات با قدرت بالا برخوردار بود. حتی در این زندان یک کلیسا برای اعتراف مجرمان ساخته شد. تا سال ۲۰۰۲ این مکان به عنوان زندان شهر بود اما از سال ۲۰۰۳ به بعد به یک هتل تبدیل شد. اتاق های هتل به همان شکل زندان می باشد.شاید خوابیدن روی این تخت ها خیی آسان نباشد اما می تواند حداقل برای یک شب حس زندانی بودن را به شما القا کند.

زندان بک پاکر – استرالیا

این زندان اخرا به هتل تبدیل شده است و به عنوان رستران و محل پیکنیک مردم مورد استفاده قرار میگیرد. در این زندان مجرمانی که در سال ۱۸۰۰ به بعد از انگلستان به استالیا می آوردند نگهاری می کردند اما اکنون به یک هتل تبدیل شده است. این زندان هم به مانند زندان قبلی دست نخورده باقی مانده است. درب های سلول های زندان با قفل های محکم بسته می شوند و هر فردی با قرار گرفتن در این اتاق ها به یاد زندانیان در آن سال ها می افتد.

هتل آلکاتراز- خلیج سانفرانسیسکو آمریکا

این زندان مخوف و دهشتناک در سال ۱۹۶۳ تعطیل شد. آلکاتراز محل نگهداری قاتلین مجرمان و دزدان بود و برای آن ها راه بازگشتی وجود نداشت. این زندان به دلیل قرار گرفتن در یک خلیج و داشتن دیوار های بلند امکان فرار برای زندانیان را سلب کرده بود. این زندان مدت زیادی هست که تعطیل شد هو اکنون به یک هتل و مکان دیدنی تبدیل شده است تا مردم بتوانند تمام سلول های مخوف زندان را از نزدیک ببیند و لمس کنند. این هتل اصل امجلل نیست و فقط ترس و وحشت است که می تواند مسافران زیادی را به آن جا بکشاند.

هتل لانگولمن – استکهلم سوئد

این محل که به دوقولوی آلکاتراز معروف است در سال ۱۷۰۰ به منظور پناهگاه زنان بی خانمان ساخته شد و در سال ۱۸۰۰ به عنوان بزرگترین زندان سوئد مورد استفاده قرار گرفت و در سال ۱۹۷۵ زندانیان این زندان به یک جزیره در سوئد انتقال یافتند.. این زندان دارای باغ بسیار بزرگی است. اتاق های تاریک و سیاه این زندان هم اکنون به محل اقامت مسافران تبدیل شده است.

کاروستا – لاتویا
مردم در این هتل که قبلا زندان بوده است فرصتی می یابند تا با حال و هوای زندانیان ۱۰۰ سال گذشته آشنا شوند.این زندان که به هتل تبدیل شده است از ساعت ۷:۳۰ صبح باز می شود و با صبحانه پذیرای مهمانان است. ناهار، عصرانه و شام نیز در این رستوران و در سلول های آن ارائه می شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36261

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]