3

محمود کریمی : تیم فوتبال سپاهان را برای قهرمانی آسیا بسته ایم

  • کد خبر : 36451
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵

هدف اصلی این اردو ، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم و انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی است .

افق:ofoghnews.irمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:این تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال باشگاه های آسیا بسته شده است.

‘ محمود کریمی ‘ بازیکن سال های نه چندان دور تیم سپاهان و مربی فعلی این تیم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:تیم سپاهان با در اختیار گرفتن بازیکنانی همچنون ‘ فرشید طالبی،علی احمدی،محمد باقر صاقی،میلاد زنیدپور ، محمد غلامی، عادل کلاه کج و محسن ایران نژاد’ خود را برای حضور قدرتمند در رقابتهای فوتبال باشگاه های آسیا و کسب عنوان قهرمانی آماده می کند.

کریمی با اشاره به تشکیل اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان در ترکیه اظهارداشت : هدف اصلی این اردو ، ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم و انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی است .

در این اردو افزون بر انجام تمرین ، چهار دیدار تدارکاتی نیز برگزار می کنیم که به دور از نتایجی که کسب می شود تلاش داریم نقاط ضعف تیم را شناسایی کنیم و آنها را برطرف کنیم .

وی به بازی این تیم مقابل تیم الاهلی عربستان سعودی در چارچوب رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا اشاره کرد و اظهارداشت : این دیدار روز ۲۶ شهریور ماه در اصفهان برگزار می شود و تا آن زمان تیم سپاهان به شرایط مطلوب آمادگی خواهد رسید.

کریمی از تیم های سپاهان ، استقلال ،پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان چهار تیم مدعی قهرمانی فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نام برد و گفت با توجه به یارگیری صورت گرفته از سوی این تیم ها به نظر می رسد که این چهار تیم شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در فصل آینده لیگ داشته باشند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در باره قراردادهای میلیاردی بازیکنان در فصل جاری لیگ اظهارداشت در دو ، سه سال گذشته شاهد رشد مبلغ قرارداد بازیکنانی بوده ایم که با مخالفت هایی در نزد مردم مواجه شده است ، این مخالفت ها به خاطر آن است که تقریبا تمامی تیم های حاضر در لیگ دولتی هستند و از بودجه دولت این مبالغ پرداخت می شود. در صورتی که باشگاه ها به بخش خصوصی تعلق داشتند به هیچ عنوان این مخالفت ها صورت نمی گرفت .

فوتبال هزینه بر است و در تمام جهان باشگاه ها برای در اختیار بازیکنان مبالغ هنگفتی پرداخت می کنند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]