4

چرا برخی مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند/ فعلا کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک تصویب شده

  • کد خبر : 365220
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۳

عضو کمیسیون طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، با انتقاد از اینکه چرا برخی نمایندگان مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند، در حالی که همین مجلس رأی به بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک را داد، گفت: فعلا فقط کلیات طرح مذکور در کمیسیون مشترک تصویب شده و کسانی که فضاسازی می کنند، هیچ توجهی به جزئیات و متن طرح ندارند.

چرا برخی مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند/ فعلا کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک تصویب شده

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، با انتقاد از اینکه چرا برخی نمایندگان مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند، در حالی که همین مجلس رأی به بررسی طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک را داد، گفت: فعلا فقط کلیات طرح مذکور در کمیسیون مشترک تصویب شده و کسانی که فضاسازی می کنند، هیچ توجهی به جزئیات و متن طرح ندارند.

زهره الهیان در نشست علنی نوبت عصر (سه شنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه متاسفانه در نشست امروز اتهاماتی درخصوص نحوه بررسی طرح موسوم به صیانت مطرح شد که باعث حاشیه سازی برای کل مجلس می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تمامی نمایندگان رأی دادند تا طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک اصل ۸۵ قانون اساسی به نمایندگی از صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در این کمیسیون نمایندگانی از تمامی کمیسیون های تخصصی به ریاست آقای تقی پور حضور یافتند و تاکنون این کمیسیون ۴۸ جلسه تخصصی با حضور نمایندگان دولت، نیروی انتظامی، پلیس فتا، مرکز پژوهش های مجلس، مرکز ملی فضای مجازی، فعالان بخش خصوصی و کسب و کار برگزار شده و مردم نیز می توانستند شاهد و ناظر این جلسات به صورت آنلاین باشند.

چرا برخی مجلس را متهم به دیکتاتوری می کنند/ فعلا کلیات طرح صیانت در کمیسیون مشترک تصویب شده

وی با طرح این سوال که چطور می توان در چنین شرایطی مجلس را متهم به دیکتاتوری کرد، اضافه کرد: عنوان شد که فقط ۱۰ جلسه با حضور رئیس مجلس برگزار شد و در جلسه امروز که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، فقط کلیات طرح مورد رسیدگی قرار گرفت، لذا فضاسازی که علیه مجلس در حال انجام است، بدون توجه به جزئیات و متن طرح صورت می گیرد.

عضو کمیسیون طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی یادآور شد: تاکنون هیچ چیز به لحاظ محتوا در کمیسیون مشترک فضای مجازی تصویب نشده، بلکه فقط کلیات آن رأی آورده است، خواهشمندم که دوستانی که مشخص نیست با چه هدفی به دنبال فضاسازی هستند، در زمانی که تمام تمرکز مجلس روی موضوع بودجه سال آینده و معیشت مردم است، اینگونه وقت مجلس را نگیرند. اعضای کمیسیون مشترک به اتفاق گلایه دارند که وهن اعضای کمیسیون با چنین اظهاراتی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر