4

وزیر کشور در خرم‌آباد: ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رئیس جمهور به لرستان تخصیص یافت

  • کد خبر : 365924
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

وزیر کشور گفت: در سفر رئیس جمهور حدود ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی لرستان تصمیم گیری شده بود که الحمدالله هزار میلیارد تومان از زمان سفر رئیس جمهور به استان واگذار شده است.

وزیر کشور در خرم‌آباد: 6 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سفر رئیس جمهور به لرستان تخصیص یافت

 احمد وحیدی صبح امروز در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز در استان لرستان چند برنامه داریم نخست پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان باشیم؛ در آن سفر حدود ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی تصمیم گیری شده بود که الحمدالله هزار میلیارد تومان از زمان سفر رئیس جمهور به استان واگذار شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله اعتبار مذکور در پروژه‌های مختلف اعمال می‌شود و نتایج آن را مردم بزرگوار خواهند دید، علاوه بر آن سایر پروژه‌ها را نیز بررسی می‌کنیم تا اگر کم و کسری و مشکلاتی در مرحله اجرا داشته باشد بررسی شود.

وزیر کشور ارزیابی صنایعی که دچار رکود شده اند را از دیگر برنامه های سفر خود به استان لرستان برشمرد و عنوان کرد: با مسئولان استان در شورای برنامه‌ریزی لرستان موضوع زمین‌هایی که باید برای توسعه و پیشرفت استان به ویژه در سال ۱۴۰۱ مد نظر باشد را صحبت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در برخی شوراهای دیگر استان حضور پیدا می‌کنم و یکی دو منطقه حاشیه‌ای را نیز بازدید می‌کنیم و اگر لازم شد تصمیم جدیدی اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، بازدید از مینی پالایشگاه پلدختر و جاده قدیم در دست ساخت این شهرستان، بازدید هوایی از سد گاشمار و سیمره در صورت مساعد بودن شرایط جوی، بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان و شرکت در جلسات شورای توسعه و برنامه ریزی و تامین استان از برنامه‌های سفر یک روزه وحیدی وزیر کشور به لرستان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر