10

تصویر عجیب از رایانه کوچکی که اندازه یک ماوس است+ تصویر

  • کد خبر : 366269
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۰

مینی پی سی Taichi Cloud Computer W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری و بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است که فقط ۵۵ گرم وزن دارد.

تصویر عجیب از رایانه کوچکی که اندازه یک ماوس است+عکس
مینی پی سی Taichi Cloud Computer W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری و بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است که فقط ۵۵ گرم وزن دارد.

 ZTE به تازگی یک مینی رایانه شخصی جدید بسیار کوچک و سبک را معرفی کرده است. این رایانه که Taichi Cloud Computer W100D نام دارد، حتی بسیار سبک‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است و فقط ۵۵ گرم وزن دارد.

در حال حاضر جزئیاتی در خصوص این محصول ارائه نشده است، اما بنظر می‌رسد که W100D یک رایانه مبتنی بر تکنولوژی ابری است و از طریق یک اتصال ساده کار می‌کند. مصرف انرژی در رایانش ابری بسیار کم است که سبب سازگاری این محصول با محیط زیست می‌شود.

 

استفاده از این رایانه کوچک بسیار آسان است و به نظر می‌رسد قیمت بالایی نداشته باشد. مینی پی سی ZTE از یک پورت Type-C برای تغذیه استفاده می‌کند. داده‌های این رایانه در یک مرکز داده امن اجرا ‌می‌شود و این امر امنیت اطلاعات را تضمین می‌کند. تنها مشکل رایانش ابری، وجود تاخیر است.

اما ZTE ادعا می‌کند که پهنای باند این مینی پی سی را همیشه در محدوده ۱۰۰Kbps تا ۲۰Mbps نگه می‌دارد تا تجربه کاربری عالی را تضمین کند. این رایانه شخصی همچنین از فناوری جدیدی به نام “low-code high-definition” استفاده می‌کند که حتی در شبکه‌های بی کیفیت نیز تجربه مطلوبی را ارائه می‌دهد.

منبع: فرارو

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366269

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر