1

وام مسکن در بافت‌های فرسوده تا سقف ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت

  • کد خبر : 36716
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵

هیچ گونه محدودیتی در ایجاد مسکن مهر در بافت فرسوده توسط انبوه‌سازان وجود ندارد و وزارت مسکن آماده یاری با انبوه‌سازان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار، وام مسکن در بافت‌های فرسوده تا سقف ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، مجید کیان‌پور، افزود: در راستای ایجاد مسکن مهر در بافت‌های فرسوده، احداث ۲۵۰ هزار واحد مسکونی را در برنامه داریم.

وی افزود: در سال گذشته ۴۲ هزار واحد مسکونی در این بافت‌ها ایجاد شد، در سال ۹۱ برنامه ایجاد ۱۲۰ هزار واحد مسکونی را داریم که تا امروز ۱۲ هزار واحد احداث شده و ۴۴ هزار واحد آماده بهره برداری است. او گفت: در مورد تسهیلات مسکن بافت‌های فرسوده در سال جاری ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تسهیلات خواهند گرفت که ۱۰۰ هزار واحد این تسهیلات را توسط بانکها و ۱۰۰ هزار واحد تسهیلات مسکن مهر دریافت خواهند کرد. وی گفت: با تصویب شورای پول و اعتبار وام مسکن در بافت‌های فرسوده از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون افزایش یافت.

کیان‌پور با تاکید بر اینکه با افزایش وام ساخت تا سقف ۳۰ میلیون تومان، روند نوسازی وبهسازی در بافت‌های فرسوده تسریع می‌یابد گفت: با اجرای این طرح و افزایش وام می‌توان به برنامه ریزی‌هایی که در راستای نوسازی بافت‌های فرسوده صورت گرفته است، سرعت بخشید. وی در پایان گفت: هیچ گونه محدودیتی در ایجاد مسکن مهر در بافت فرسوده توسط انبوه‌سازان وجود ندارد و وزارت مسکن آماده یاری با انبوه‌سازان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر