3

اظهارات امام جمعه کرج درباره حضور بانوان در ورزشگاه

  • کد خبر : 367260
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

امام جمعه کرج گفت: وضعیت امکان تفریحی و ورزشی کشور برای پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد به بانوان و نوامیس جامعه.

امام جمعه کرج گفت: وضعیت امکان تفریحی و ورزشی کشور برای پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد به بانوان و نوامیس جامعه.
اظهارات امام جمعه کرج درباره حضور بانوان در ورزشگاه

 

به گزارش اافق نیوز ، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی شامگاه پنجشنبه، ۱۸ فروردین در شورای اداری استان البرز که با حضور ح سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، اظهارکرد: سفرهای استانی رئیس جمهور سه بخش مهم دارد. در بخش اول نیازسنجی‌های اولیه انجام می‌شود. بعد از آن آشنایی میدانی با مسائل استانی محقق خواهد شد و در نهایت برنامه‌ریزی برای اجرای مصوبات صورت می‌گیرد و مجریان وارد عمل می‌شوند بنابراین اگر در این سفرها با واقعیت زندگی مردم و واقعیت میدانی مدیریت مدیران آشنا نشویم سفر نتیجه مطلوبی ندارد. اگر این سفرها در حد سفر باقی بماند به مرور باعث ناامیدی مردم و رخوت مدیران می‌شود.

وی افزود: ما از دولت سیزدهم توقع داریم که سرعت و دقت را فدای هم نکند، نه گزینش مدیران و انجام طرح‌ها را طولانی کند و نه آنچنان در بعضی امور عجله باشد که فرصت کار کارشناسی وجود نداشته باشد.

حسینی همدانی اظهار کرد: مردم و فهیم و بصیر ایران به شعارها، پیام‌ها و ارزش‌های شما رای دادند اما گاهی رد پای افکار و روش‌های رقبای شما در انتخاب مدیران و اجرای امور دیده می‌شود، باید مراقب باشید تا باعث سرخوردگی نسل جوان به خصوص حزب‌اللهی که مدافع شماست نشوید.

این مسئول بیان کرد: نکته دیگر توجه به مسائل و دغدغه‌های فرهنگی کلان کشور است به‌طور مثال حضور بانوان در جامعه باید کریمانه باشد چه در ورزشگاه چه در امکان تفریحی و … اما متاسفانه وضعیت امکان تفریحی و ورزشی کشور برای پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد به بانوان و نوامیس جامعه لذا از دولت انقلابی می خواهیم سریعا امکانات صیانتی، امنیتی و حتی بهداشتی را برای حضور امن بانوان در جامعه فراهم کند تا شاهد سواسفتاده خناسان نباشیم.

حسینی همدانی در ادامه درباره مسائل استانی البرز توضیح داد و گفت: این استان متراکم‌ترین استان کشور و معجونی از مشکلات اجتماعی است، البرز از مسائلی چون نزاع، اعتیاد، کودک کار، زندان و… رنج می‌برد و رفع این مشکلات نیازمند بودجه و عزم ملی است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: مهم ترین مولفه برای رفع این مشکلات تخصیص بودجه است که تاکنون هیچ دولتی عزم جدی برای تخصیص بودجه مناسب برای حل مشکلات استان را لحاظ نکرده است. ما از دولت انقلابی انتظار داریم در این مسیر ما را یاری کند و شاهد جبران ضعف بودجه در دولت شما باشیم.

این مسئول ادامه داد: ما در حوزه آب، خاک و برق نیز مشکلاتی داریم، آب دو سد ما به استان تهران منتقل می‌شود، در بخش درمان و پزشکی هم وضعیت مطلوب نیست. سرانه تخت بیمارستانی البز از استانداردهای تعیین شده بسیار پایین‌تر است، در حوزه آموزشی هم به علت مهاجرپذیربودن استان همیشه با کمبود مدرسه و کلاس در مواجه هستیم. درحال حاضر برای دانش‌آموزان البرزی باید ۵۰۰ مدرسه ساخته شود. بودجه جاده و راه هم نباید از اعتبارات استانی تامین شود. مترو و قطار شهری هم باید تعیین تکلیف شود و بودجه ملی بگیرد. محمدشهر، ماهدشت وکمالشهر احتیاج به فرمانداری دارد تا بتوانند به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

وی بیان کرد: در بخش فرهنگی نیز این استان از مشکلات عدیده‌ای رنج می برد و زیرساخت فرهنگی مناسب ندارد. امیدواریم در این سفر اعتبارات فرهنگی خوبی به البرز تعلق بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به اقلیم استان باید توجه ویژه‌ای به صنایع تبدیلی و بهره‌وری استان بشود. برای سرمایه گذاری دراین بخش باید تبلیغ بیشتری شود. ما با استفاده از پتانسیل‌های البرز مثل گردشگری و هتل‌های سلامت، گیاهان دارویی، پرورش گل لاله و جذب توریست به راحتی می‌توانیم توسعه استان را رقم بزنیم و شغل و درآمد ایجاد کنیم. پارک علم و فناوری استان چهارمین پارک علم و فناوری کشور است اما از لحاظ تخصیص اعتبار و بودجه جز استان‌های آخر است. با توجه به شعار سال باید توجه بیشتری به این بخش داشته باشیم.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کنیم که گاهی کار و تلاش صورت می‌گیرد اما به علت اشتباهات زیاد نتیجه دلخواه و درست حاصل نمی‌شود. درحال حاضر همه دستگاه ها کار می‌کنند و بودجه‌های خوبی می‌گیرند اما مشکلات حل نمی‌شود. توجه باید به آموزش و پرورش معطوف شود. اگر بچه‌های ما خوب تربیت شوند بسیاری از معضلات حل و مسیر توسعه کشور هموار می‌شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=367260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر