3
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات خبر داد؛

تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور/ راه اندازی خدمات جدید هتلی در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 368814
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۰

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: همچنین استحکام و ریشه‌دار شدن زیرساخت Marketing در هتل و توجه ویژه به کمیته زیر ساخت، توسعه بازار فروش و بازآموزی تمام کارکنان واحدهای مختلف هتل با یک برنامه‌ریزی آموزشی مدون از دیگر برنامه‌های امسال به شمار می‌رود.
وی با اشاره به عملکرد موفق شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و نوآوری با تشکیل کارگروه‌های مختلف و استارتاپی که منجر به تولیدنرم‌افزار مدیریت یا PMS(مغز متفکر مجموعه) و نرم‌افزار BI با قابلیت پیاده‌سازی سیستم بهای تمام شده در لحظه شد، از فعالیت‌های مهم سال گذشته بود.
یوسفی افزود: تهیه استانداردهای مدون هتلی (SOP) و ایجاد Awareness برای مجموعه هتل های فرودگاهی به عنوان تنها پایلوت ارائه دهنده خدمات هتلی به مسافران فرودگاهی نیز از دیگر اقدامات سال گذشته بود.
وی ادامه داد: حفظ نیروی انسانی شاغل در هتل و تعدیل نکردن کارکنان با توجه به شرایط کرونایی و اقتصادی کشور، روند صعودی ضریب اشغال هتل و همچنین دریافت مجوز تغییر برند هتل‌های فرودگاهی (برند ایرانی رکسان) بخشی دیگر از فعالیت‌های سال گذشته به شمار می‌رود.

تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور/ راه اندازی خدمات جدید هتلی در سال 1401

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است. مشارکت، احداث و بهره برداری از انواع مجتمع های خدمات رفاهی وگردشگری شهری و بین راهی، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و دهکده های گردشگری از فعالیت‌های اصلی این شرکت است. هتل‌های فرودگاهی “رکسان” و “رمیس” زیرنظر این شرکت اداره می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=368814

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر