2
در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مطرح شد؛

ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

  • کد خبر : 369276
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه‌ای با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی بر لزوم ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم تأکید کرد.

ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این جلسه رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و سلامت ساکنان را از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ضرورت بهینه‌سازی و ارتقای تجهیزات و توسعه سرانه درمانی جزیره را باهدف رفع مشکلات موجود در حوزه‌های بهداشتی و سلامت ساکنان جزیره مورد تأکید قرار داد.

فتح الهی بیان کرد: سلامت ساکنان و گردشگران در جزیره قشم و ایجاد امنیت روانی، تأثیر مستقیمی بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و معرفی این جزیره به‌عنوان یک منطقه گردشگری ایمن دارد.

همچنین ظرفیت‌های موجود در قشم جهت همکاری با وزارت بهداشت باهدف تبدیل این جزیره به مقصدی برای گردشگری درمانی و پزشکی در داخل و خارج موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی نیز در این جلسه با استقبال از نکات مطرح‌شده توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات مناسب و ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره قشم استقبال کرد.

گفتنی است این جلسه افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و دکتر علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=369276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر