5

رقم قرارداد دو فوق‌ستاره والیبال با پیکان لو رفت

  • کد خبر : 370159
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

رقم قرارداد دو فوق ستاره والیبال جهان برای حضور در تیم پیکان فاش شد

رقم قرارداد دو فوق‌ستاره والیبال با پیکان لو رفت

به گزارش خبرگزاری افق،  تیم والیبال پیکان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار شد با نیمیر عبدالعزیز و اروین انگاپت، دو فوق ستاره والیبال جهان به توافق رسید و توانست با حضور این دو بازیکن مطرح جهان عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند. حضور این ستاره‌های سرشناس در کنار سعید معروف و محمد موسوی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

در همان روزها امیر عطابخش، مدیرعامل وقت باشگاه پیکان در اظهارنظری مدعی شد که انگاپت و عبدالعزیز قراردادی با پیکان ندارند و قرار است در قالب پاداش، به آنها پول پرداخت شود. این اظهارنظر عجیب مدیرعامل جوان خودروسازان بسیار عجیب بود و خیلی‌ها نتوانستند قانع شوند که این دو فوق ستاره تنها به دریافت پاداش قهرمانی رضایت داده‌اند.

رقم قرارداد دو فوق‌ستاره والیبال با پیکان لو رفت

عطابخش در پاسخ به این سوال که آیا این پاداش بعد از هر برد پیکان در جام باشگاه‌های آسیا به آنها تعلق می‌گیرد؟ گفت: خیر؛ در صورتی که قهرمان آسیا بشویم این پاداش پرداخت می‌شود. یعنی اگر قهرمان آسیا نشویم انگاپت حتی یک یورو هم نمی‌گیرد!

پس از پیگیری‌ها مشخص شد که باشگاه پیکان برای جذب هرکدام از این دو بازیکن مبلغ ۵۰ هزار یورو هزینه کرده است تا نیمیر و انگاپت به مدت یک هفته در قالب تیم پیکان به میدان بروند. گفته می‌شود این مبلغ غیر از پاداش و مزایایی بود که باشگاه پیکان در اختیار این دو ستاره قرارداد.

رقم قرارداد دو فوق‌ستاره والیبال با پیکان لو رفت

به این ترتیب با نرخ تقریبی ارز باید گفت خودروسازان مبلغی حدود ۱۵ میلیارد ریال برای یک هفته به هر کدام از این دو بازیکن پرداخت کرده‌اند. هرچند که حضور این دو بازیکن در تیم پیکان تاثیر زیادی در قهرمانی خودروسازان در آسیا داشت و یک بار دیگر نگاه‌ها به سمت والیبال ایران و تیم پیکان برگشت، اما باید دید که در شرایط اقتصادی کنونی آیا به صلاح بود که مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه پیکان چنین مبلغی را برای رسیدن به عنوان قهرمانی فقط برای دو بازیکن هزینه کند یا خیر؟ بسیاری از اهالی والیبال و کارشناسان اعتقاد داشتند که پیکان بدون حضور این ستاره‌ها هم می‌توانست قهرمان شود، اما پیکانی‌ها ترجیح داد بیشتر هزینه کرده و کمتر تلاش کنند!

منابع ایتالیایی این خبر را تایید کرده‌اند، اما مدیرعامل پیکان مدعی شده مبلغی به این دو بازیکن پرداخت نمی‌شود و آنها فقط قرار است پاداش قهرمانی بگیرند! باید منتظر ماند و دید که خودروسازان برای جذب ستاره‌هایی همچون سعید معروف و سید محمد موسوی چقدر هزینه کرده‌اند؟ آیا آنها هم به همین شکل فقط پاداش قهرمانی گرفتند یا خیر؟! اینها سوالاتی است که مدیرعامل برکنار شده پیکانی‌ها که جام قهرمانی را در پایان مسابقات طی مراسمی به موزه آستان قدس اهدا کرد، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند به آنها پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=370159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر