2

عاشق ایرانم و شهروندی آمریکا را قبول نکردم/ از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم پیشنهادهای خوبی داشتم

  • کد خبر : 371741
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۱

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در سال ۲۰۰۰ به من پیشنهاد دادند تا شهروند آمریکا شوم اما آن را رد کردم، چون عاشق ایران و ایرانی ام.

وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال شد

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص پناهندگی ورزشکاران ایرانی گفت: من هیچ وقت جای دیگران نیستم و نظری هم نمی‌دهم. می‌توانم خودم را قضاوت کنم در سال ۲۰۰۰ به من پیشنهاد سیتیزنی آمریکا را دادند اما به دلیل اینکه من عاشق ایران و مردمش هستم قبول نکردم. بگذارید به صراحت بگویم من عاشق تهرانم در این شهر بزرگ شدم و آن را دوست دارم. در ایتالیا که حضور داشتم کارت اقامتی ۵ ساله داده بودند و بعد از آن ۱۰ ساله و بعد هم اقامت دائمی می‌شد اما به دلیل اینکه من عاشق ایران و مردمش بودم حتی به دنبال تمدید آن نرفتم. خیلی‌ها به من گفتند که اشتباه کردی اما من هیچ اشتباهی انجام ندادم همانطور که گفتم من عاشق ایران و مردمش هستم.

بیشتر بخوانید:

شمسایی: احتمال اتفاقات خطرناک در لیگ فوتسال وجود دارد/ زمان پاداش، انگار ناپدری بالای سر ماست

او در ادامه گفت: از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم پیشنهادهای خوب و متفاوتی داشتم و دارم. باز تکرار می‌کنم من ایران را دوست دارم و منبع درآمد خوبی دارم و ازهمه مهم‌تر مردم ایران به من احترام می‌گذارند و زندگی راحتی دارم من برای زندگیم تلاش و زحمت زیادی کشیدم اگر کسی بگوید من ریالی سواستفاده کردم بیاید بگوید.

شمسایی در پایان گفت: مردم ما در شرایط بد اقتصادی قرار دارند و خیلی از افرادی که می‌شناسم با سیلی صورت‌شان را سرخ نگه داشتند؛ اما مردم ایران زیر بار حرف زور نمی‌روند و به هیچکسی باج نمی‌دهند و با هر سختی مقابله می‌کنند و در زمان نیاز  به کمک یکدیگر می‌روند. همه ما اعتقادات خاص خودمان را داریم؛ اما متأسفانه دولتمردان ما آنگونه که باید عمل کنند، عمل نکرده‌اند. شما ببینید وقتی زلزله یا سیلی می آید مردم خودشان اولین کسانی هستند که به کمک یکدیگر می‌روند. همیشه مردم گام‌شان جلوتر از دولت در هر مقطعی بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=371741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر