3

راز زن اسرارآمیز همراه رهبر کره‌شمالی +تصاویر

  • کد خبر : 37178
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵

از آنجا که طبق قانون اساسی کره شمالی، رئیس کمیسیون دفاع ملی این کشور باید ازدواج کرده باشد این زن اولین همسر رهبر جوان و ۲۹ ساله کره شمالی است.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) یک منبع دولتی در کره جنوبی گفت که طبق بررسی‌های صورت گرفته و تصاویر جدید منتشر شده از “کیم جونگ اون” رهبر کره شمالی، زنی که اخیرا همراه وی دیده می‌شود همسر و بانوی اول کره شمالی است.

خبرگزاری فارس: راز زن اسرارآمیز همراه رهبر کره‌شمالی +عکس

به گزارش فارس به نقل از یونهاپ، یک منبع دولتی در کره جنوبی گفت: زنی که اخیرا گمانه زنی‌های زیادی در رسانه‌ها به پا کرد و در مراسمات اخیر در کره شمالی همراه رهبر این کشور دیده می‌شد به احتمال زیاد همسر کیم جونگ اون است.

از آنجا که طبق قانون اساسی کره شمالی، رئیس کمیسیون دفاع ملی این کشور باید ازدواج کرده باشد این زن اولین همسر رهبر جوان و ۲۹ ساله کره شمالی است.

براساس این گزارش، گفته میشد این زن که اولین بار در روز ۵ جولای در کنسرت موسیقی در سمت راست رهبر کره شمالی دیده شده همسر یا خواهر کوچک کیم جونگ اون باشد.

این زن که نامش”هیون سونگ وول” است رهبر گروه موزیک الکترونیک “بوچونوبو” است که از محبوبیت مردمی ویژه ای برخوردار است و برخی از آهنگ‌های وی نظیر “سربازان”، “من عاشق پیونگ یانگ هستم” و “ما سرباز حزب هستیم” در زمان انتشار در رده نخست آهنگ‌های پرفروش قرار داشتند.

روز یک شنبه نیز تلویزیون دولتی تصاویری از بازدید کیم جونگ اون از یک مهد کودک نشان داد که این زن با لباس‌های خاص و ویژه در کنار وی در این بازدید دیده می‌شود.

تلویزون دولتی کره شمالی هنوز هویت دقیق وی را فاش نکرده است اما گفته می‌شود که حرکات این زن نشان می‌دهد که وی بانوی اول کره شمالی است.

به گفته سرویس اطلاعاتی کره‌جنوبی، “هیون سونگ وول” و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی یک دهه پیش پس از بازگشت کیم جونگ اون از تحصیلات در شهر برن با یکدیگر آشنا شدند.

این درحالی بود که کیم جونگ ایل که در ماه دسامبر درگذشت ظاهرا به پسرش دستور داده بوده تا به این رابطه عاشقانه خاتمه دهد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر