2

تاج زاده با ارواح می رقصد+تصاویر

  • کد خبر : 37193
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵

گویی این شعار ها به شکل سیستماتیک و حساب شده انجام می پذیرد . از طرفی یادگار امام و تنها کسی که از خانواده و فکر امام باقی مانده را شخصی توصیف می کند که گویی مظلوم است و پناهی جز خدا ندارد

تاج زاده در بیمارستان بستری شد ، تاج زاده مورد حمله قلبی قرار گرفت . دریچه قلب تاجزاده به قدری گشادشده است پروتز گذاشته اند . این ها خبر هایی است که از سلول تاجزاده منتشر می شود.ولی گاه گداری هم نامه های چند ده صفحه ای بیرون می آیدکه با حال نذار وی در تناقض است.به راستی تاجزاده این همه نامه را با کمک ارواح می نویسد؟

تاج زاده معترض اصلاح طلب که بعد از انتخابات به علت تلاش برای سلب امنیت ملی در زندان به سر می برد نامه هایی را منتشر می کند که اصل بیماری قلبی او را زیر سوال برده یا ارتباطات او را با ارواح قوت می دهد . ایشان نامه را نگارش کرده است و سخنانی را در ان مطرح نموده که تعجب بسیاری را برانگیخته است . حرف های سطح پایین و پیش پا افتاده و شبهاتی بسیار ضعیف که برآن شدیم در عین پاسخگویی به آنها نصایحی را هم به گوش برادر در بند خود بکنیم . قبل از آنکه نامه را پاسخ دهیم در اصل موضوع باید شبهه ای وارد کرد. کسی که هر روز خبر وخامت حالش در همه جا اعلام می شود چگونه می تواند انقدر سرحال و به روز باشد و اطلاعاتی را در کنار هم بیاورد تا نامه ای ده صفحه ای نگارش کند.

در حقیقت چندین ساعت مطالعه و تحقیق را ملتزم است تا بتوان چنین نگارشی را انجام داد . جوابی که دوستان تاج زاده در مورد سوال ما می دهند این است که ایشان توسط همسرش محتشمی پور به روز می شود و اطلاعات را دریافت می کند ولی به راستی خانم محتشمی پور برای تاج زاده در اوین کلاس درس تشکیل داده است؟ یا در کنار تخت می نشیند و در عین شاهد بودن حال نزار شوهرش به جای تزریق آمپول تقویتی ، تزریق اطلاعات می کند؟ اگر راستش را بخواهید خود خانم محتشمی پور دست به قلم شده است و شروع کرده تحلیل هایی را در سبک و سیاق شوهرش قلم زدن ولی برای جلب نظر افراد نام تاج زاده را لق لقه زبان کرده است . خانم محتشمی پور در قالب تاج زاده در پی جذب فکری است و از این که با نام خود تحریر کند در هراس است که شاید مخاطبان او را پس بزنند .

حال برمی گردیم بر سر نامه منتشر شده از جانب اقای تاج زاده یا متعلقاتش . تاج زاده در بخشی از نامه خود به مراسم رحلت امام (ره) و شعار دادن مردم در زمان سخنرانی نوه ایشان اشاره می کند . در اشاره پا را فراتر می گذارد و علت این رویداد یکی دو ساله را به رهبری عزیز تهمت می زند .تاج زاده این مسئله را چنان بالا می برد و تهمت هایی به بالاترین شخصیت ها روا می دارد که گویی این شعار ها به شکل سیستماتیک و حساب شده انجام می پذیرد . از طرفی یادگار امام و تنها کسی که از خانواده و فکر امام باقی مانده را شخصی توصیف می کند که گویی مظلوم است و پناهی جز خدا ندارد .

ولی آقای تاج زاده با ظرافتی نسبی جای اصل و بدل را جا به جا کرده است . جنبش سبزی که اقای تاجزاده لیدری و رهبری اتاق فکرشان را بر عهده داشت عکس امام را پاره کرده و به شخصیت ایشان هتک حرمت نموده است . از طرفی تاج زاده ای که امروز سنگ امام (ره) را بر سینه زده تمامی تفکر امام یعنی ولایت فقیه را مرگ گفته است . یادگار امروز امام تفکرات اوست که آنهابا اصل این تفکرات عناد داشته و دارند. اصلاح طلب ها به نیت قطع ریشه ی ولایت فقیه وارد میدان شده اند و شعار های آنان سراسر توهین به تفکر امام بوده است . آنها شخص امام را قبول دارند نه تفکرش را حال اگر شخص امام را هم قبول دارند تنها به این دلیل است که حضرت امام در قید حیات نیست و چون از میان ما رفته و نمی تواند از تفکرات و نظرات خویش دفاع کند آنها نظرات ایشان را  مصادره ی به مطلوب کرده اند ولی چون رهبر معظم انقلاب نظرش روشن است و می تواند آن را تفسیر و تحلیل نماید با ایشان سر جنگ دارند. تاج زاده در قسمت دیگری از نامه به انتخابات مجلس اشاره می کند .

انتخاباتی که از نظر ایشان یک شکست برای نظام است زیرا درصد مشارکت مردم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری از ۸۵ درصد به ۶۴ درصدکاهش یافته. آقای تاج زاده از شما بعیداست که چنین حرف مضحکانه ای بزنید به نظرم این قسمتش توسط اهل منزل نگارش شده است که چنین حرف سخیف و بچه گانه ای را به زبان آورده اند. هر انتخابات را با باید در جدول موضوعی خودش قیاس کرد مثلا قیاس ریاست جمهوری با شورایاری محله غلط است یا مجلس با شورای شهر کاملا اشتباه است که یکی از طرفین استدال ها غلط باشد کل استدلال باطل است .

درصد مشارکت در مجلس همیشه بین ۶۰ درصد تا هفتاد درصد متغیر بوده است حال اگر درصد مشارکت ریاست جمهوری را با مجلس مقایسه کنیم کار بسیار غلطی انجام داده ایم . بالاترین رکورد درصد مشارکت در مجلس ۷۱ درصد ثبت شده پس ۶۴ درصد امار بدی برای ماشرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست ولی رکورد ۸۵ درصدی ریاست جمهوری را باید در انتخابات سال بعد مقایسه کرد و هر گونه اظهار نظر کاملا مردود است. به هر حال طرح این شبهات پیش پا افتاده از جانب تاجزاده بسیار بعید بوده و کسانی که کمکش می کنند تا با اسم ایشان یادش را زنده نگاه دارند بدنیست کمی هم با ایشان مشورت کرده و یک سری اصول را بیاموزند .به هر حال امید است در نامه های بعدی شبهاتی استخوان دار تر طرح و به بینش و بصیرت اقشارمردم کمک کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37193

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر