3

حمید سجادی گفت :از تعلیق ترسی نداریم

  • کد خبر : 37237
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱

طبق اساسنامه وزارت ورزش و جوانان کارها را پیش می‌بریم و از تعلیق ترسی نداریم، چراکه کار غیر قانونی مرتکب نشده‌ایم.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق اساسنامه وزارت ورزش و جوانان کارها را پیش می‌بریم و از تعلیق ترسی نداریم، چراکه کار غیر قانونی مرتکب نشده‌ایم.

حمید سجادی، در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون اسکیت اظهار داشت: خوشبختانه مجمع بسیار خوبی برگزار شد؛ در جلسه غیر رسمی که مباحث و چالش‌های فدراسیون توسط کارگروه‌ها و گروه‌های تخصصی پیگیری شد، در جلسه رسمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم این نشست لزوم تقویت و پشتیبانی بیشتر مسائل عمرانی و تکمیل پیست‌های ناتمام بود که در آینده با پیگیری‌های لازم این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: برخی پیست‌ها هم هستند که کار عمرانی آنها تمام شده است و نیازمند روکش اصلی اسکیت تخصصی هستند که در دستور کار ما قرار خواهد گرفت. قرار است دستور احداث پیست‌های جدید اسکیت را نیز از وزیر ورزش و جوانان بگیریم تا به موقع تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بسیار خوبی در رشته اسکیت فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: فدراسیون اسکیت نیازهای تخصصی و فنی را بیش از گذشته حس می‌کند و وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه همکاری لازم را با  این فدراسیون خواهد داشت.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: توقعات مالی از وزارت ورزش بسیار بالاست، در حالی که هزینه‌ها از یک سو بالاست و تجهیزات نیز گران‌تر شده است.

سجادی در خصوص برگزاری مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک بیان کرد: این مجمع امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از ساعت ۱۴ برگزار می‌شود و سه‌شنبه هم مراسم بدرقه و تجلیل از قهرمانان المپیک لندن خواهد بود.

وی در خصوص شایعات مطرح شده برای تعلیق فدراسیون‌های تیر و کمان، قایقرانی، شنا، دوچرخه‌سواری و حتی تعلیق  کاروان المپیک ایران گفت: من پیش از مصاحبه گفتم که تنها در خصوص رشته اسکیت پاسخگوی سؤالات خواهم بود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در هر صورت وقتی به مراجع بین‌المللی در جایگاه‌های حقیقی و حقوقی در خصوص موضوعی نامه‌ای زده‌ می‌شود، آن مراجع هم پیگیری می‌کنند.

سجادی یادآور شد: مراجع بین‌المللی پیگیری کردند و مکاتباتی در پاسخ به آنها صورت گرفته است؛ این مکاتبات در چند هفته گذشته اتفاق افتاد و در حال مدیریت کردن این مسئله هستیم.

وی اظهار داشت: ابهاماتی بود که با پاسخ برطرف شد و تا اینجا که من با شما صحبت می‌کنم، مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های بسیار خوبی میان عباسی و علی‌آبادی برقرار است، خاطرنشان کرد: با همفکری رؤسای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان امور کنترل و هدایت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

سجادی با بیان اینکه همه ما تنها یک هدف داریم و آن هم حضور آبرومند و عزتمند کاروان ایران در المپیک لندن است، عنوان کرد: باید دست در دست هم بدهیم تا بهترین نتایج در المپیک برای کاروان ایران رقم بخورد و تمام تمرکز ما نیز معطوف به این رویداد مهم باشد.

وی در پاسخ به سؤالی که در رشته تیراندازی با کمان آیا میلاد وزیری و زهرا دهقان شانس اعزام به لندن را دارند؟ گفت: بحث‌هایی در این رابطه بود و نکاتی مطرح شده بود؛ فکر می‌کنم که هنوز مسئولان کمیته ملی المپیک در این زمینه به جمع‌بندی نرسیده‌اند و باید از افشارزاده در این مورد سؤال کنید.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هیچ خطری کاروان ایران را در المپیک تهدید نمی‌کند، افزود: سؤالاتی هم اگر بوده به صورت مکتوب از سوی کمیته ملی المپیک و روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان پاسخ داده شده است.

سجادی در خصوص اینکه هر فردی از ریاست فدراسیونی کنار گذاشته می‌شود، سریعاً به فدراسیون جهانی مراجعه می‌کند، بیان کرد: ابتدا باید بگویم که ما طبق اساسنامه امور وزارت ورزش را انجام می‌دهیم و کار غیر قانونی نکردیم که از تعلیق فدراسیون‌ها هراس داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وقتی مطالب طور دیگری به بیرون از کشور منعکس شود، آنها خودشان را موظف می‌دانند از ما سؤال کنند که این سؤالات نیز توسط مسئولان پاسخ داده شده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خبرنگاران باید سؤالاتی بپرسند که به درد ورزش بخورد و به درد المپیک باشد؛ گذشته‌ها گذشت، فکر آینده و المپیک باشید.

سجادی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا جوایز المپیکی‌ها با پارالمپیکی‌ها یکسان خواهد بود یا نه؟ بیان کرد: قرار است این مورد هم مورد بررسی قرار بگیرد و در آینده اعلام شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اختلافات فدراسیون‌های ملی و بین‌المللی زورخانه‌ای‌تصریح کرد: این اختلافات در حال برطرف شدن است؛ کمی اختلاف سلیقه میان رؤسای این فدراسیون‌ها است که برطرف می‌شود؛ جای هیچ نگرانی نیست.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه در صورت تعلیق فدراسیون قایقرانی این امر متوجه انجمن دراگون‌بوت هم خواهد شد؟ گفت: این انجمن با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و در آینده نیز قرار است به مسابقات جهانی اعزام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر