1

رسانه عربی سلاح قدرتمند ایران را در جام جهانی لو داد!

  • کد خبر : 373552
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

رسانه عربی در گزارشی از سلاح ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

رسانه عربی سلاح قدرتمند ایران را در جام جهانی لو داد!

در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ نشریه lebanonfg لبنان در گزارشی به تمجید از مهدی طارمی ستاره پورتو پرداخت.

این رسانه عربی نوشت:درخشش مهدی طارمی ایرانی در سطح فوتبال اروپا پس از پیوستن به پورتو در سن بیست و هشت سالگی با تاخیر بود. او از تاریخ ۲۹ آبان ماه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برجسته ترین سلاح تهاجمی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی خواهد بود.

این بازیکن ۳۰ ساله پس از جام جهانی روسیه برای دومین حضور خود در جام جهانی به همراه “تیم ملی” آماده می شود که در سایه تردیدها در مورد حضور سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن، رهبری خط حمله این تیم را بر دوش بکشد. سردار آزمون که این روزها دچار مصدومیتی است که ممکن است او را از جام جهانی دور کند.

طارمی (۶۰ بازی ملی و ۲۷ گل) اسلحه اصلی سرمربی پرتغالی خواهد بود که شهریور گذشته برای هدایت مجدد تیم ملی ایران بازگشت و برای سومین بار پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قطر حضور خواهد داشت.

طارمی رابطه خوبی با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق کروات نداشت، به خصوص اینکه بازیکن پورتو از این مربی انتقاد کرد و همین موضوع باعث شد تا او از برخی دیدارهای مقدماتی جام جهانی در نوامبر ۲۰۲۱ مقابل لبنان و سوریه محروم شود.

مهاجم سابق الغرافه قطر در این فصل با پورتو، در سطح داخلی یا قاره ای در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد برجسته ای را داشته زیرا سپتامبر گذشته به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد.

قهرمان لیگ پرتغال در فصل گذشته پس از شروع ضعیف در گروه دوم با دو باخت در ادامه در این فصل موفق شد در صدر گروه خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد تا این تیم با چهار پیروزی متوالی صعود کند که طی آن طارمی ۷ گل، ۵ پاس گل به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر