4

ترفند ۲ زن برای سرقت ۴۰ خودرو

  • کد خبر : 374039
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

۲زن جوان با پرسه زدن در خیابان‌ها، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را سرقت و پس از بازکردن تجهیزات، آنها را اوراق می‌کردند.

ترفند 2 زن برای سرقت 40 خودرو چه بود؟

به‌ گزارش خبرگزاری افق، تحقیقات پلیس در این‌باره از چندی قبل به‌دنبال سرقت چند خودرو در شهرهای محمدیه و مهرگان قزوین آغاز شد. همه سرقت‌ها شب اتفاق افتاده و سارقان، خودروهایی را که فاقد تجهیزات ایمنی بودند به‌عنوان طعمه انتخاب می‌کردند. در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی خودرو سرقت شده بود و در محمدیه و مهرگان همه درباره سرقت خودروها صحبت می‌کردند. با وجود این هیچ‌کس نمی‌دانست در پشت پرده این سرقت‌ها چه باندی قرار دارد. در این شرایط پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارقان آغاز کرد. افسران پلیس با بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل برخی سرقت‌ها وجود داشت به نخستین سرنخ از عاملان این سرقت‌ها دست یافتند.

آنها در این تصاویر ۲زن جوان را دیدند که پس از کمی پرسه زدن در خیابان‌های خلوت به‌خودرو نزدیک شده و به شکلی کاملا حرفه‌ای و در مدت زمان کوتاهی آن را سرقت می‌کنند. باور اینکه ده‌ها دستگاه خودرو توسط این دو زن سرقت شده دشوار بود اما آنچه اتفاق افتاده بود حقیقت داشت. در چنین شرایطی بود که مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی ۲متهم و دستگیری‌شان آغاز کردند. آنها سرانجام چند روز بعد توانستند با شناسایی مخفیگاه متهمان آنها را دستگیر کنند.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این‌باره گفت: وقتی متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند و پی بردند دوربین‌های مداربسته صحنه سرقت‌های آنها را ضبط کرده‌اند به ارتکاب ۴۰فقره سرقت خودرو اعتراف کردند. همچنین معلوم شد که همسر یکی از آنها در طراحی و اجرای نقشه سرقت‌ها همکاری دارد که دستگیری او نیز در دستور کار مأموران قرار گرفت. وی درباره سرنوشت خودروهای مسروقه نیز گفت: متهمان اعتراف کردند که پس از سرقت خودروها و باز کردن لوازم و قطعات داخل خودرو ازجمله ضبط، باند، کپسول گاز و لوازمی که به‌صورت جداگانه قابلیت فروش دارند، خودروها را اوراق کرده و می‌فروختند. به‌گفته وی هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر