1

پشت‌پرده عکس احمدرضا عابدزاده در پست اینستاگرام کی‌روش/ چرا کارلوس برای حمله به یورگن کلینزمن از عکس عابدزاده استفاده کرد؟

  • کد خبر : 374166
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با انتشار تصویری از دیدار خاطره انگیز ایران و آلمان در جام جهانی ۹۸ فرانسه، پاسخی هوشمندانه به یورگن کلینزمن داد.

پشت‌پرده عکس احمدرضا عابدزاده در پست اینستاگرام کی‌روش/ چرا کارلوس برای حمله به یورگن کلینزمن از عکس عابدزاده استفاده کرد؟

یورگن کلینزمن که در برنامه ورزشی بی‌بی‌سی مسئول کارشناسی و آنالیز بازی ایران و ولز بود جملاتی علیه کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران بیان کرد که با واکنش سرمربی ایران همراه شد. او تاکید کرد ایران در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل ولز روی داور کار کرد و اگر داور دیگری بود، نتیجه متفاوت می‌شد. وی ادعا کرد این فرهنگ بازیکنان ایران است که کارلوس کی‌روشِ سرمربی آن را ایجاد کرده و در کلمبیا و مصر نیز این فرهنگ را اجرا کرده است و حالا با بازگشت به ایران دوباره این فرهنگ را روی بازیکنان پیاده می‌کند.

یورگن کلینزمن معتقد است که یکی از عوامل موفقیت ایران در این بازی، توانایی آن‌ها در ایجاد جنگ روانی علیه داور با سرمربیگری کارلوس کی‌روش بود. وی تاکید کرد کارلوس کی‌روش با تیم‌ملی و فرهنگش تناسب دارد! مربی‌ای که در آمریکای جنوبی با کلمبیا شکست خورد، سپس نتوانست با مصر صعود کند و درست قبل از جام جهانی با تیم ملی ایران به میدان رفت… کشوری که او برای مدتی طولانی مربی آن بوده است.

کلینزمن معتقد است نحوه بازی ایران تصادفی نبوده و کاملا هدفمند تعریف شده بود تا داور را از صحنه قضاوت بیرون کنند و اگر داور دیگری غیر از داور کلمبیایی بود، نتیجه بازی هم متفاوت می‌شد.

همین صحبت‌های کلینزمن کافی بود تا کی‌روش پاسخ محکمی به او بدهد. او شب گذشته پستی اینستاگرامی منتشر کرد و از کلینزمن خواست تا با استعفا از سمتش در فیفا، به اردوی ایران بیاید و از نزدیک شاهد فرهنگ بالای ملی پوشان ایران باشد.

کی‌روش که همیشه سعی کرده جواب منتقدانش را هوشمندانه بدهد، این بار هم در پاسخ به اسطوره فوتبال آلمان، با انتخاب عکسی از او جوابش را داد که برای ایرانی‌ها خاطره انگیز است. او برای این پست اینستاگرامی خود تصویری از ابتدای دیدار ایران و آلمان در جام جهانی ۹۸ فرانسه انتخاب کرد. بازی‌ای که برای ژرمن‌ها بسیار سخت و دشوار طی شد. ایران بعد از برد مقابل آمریکا به پیروزی در این بازی نیاز داشت تا بتواند از گروه خود صعود کند. در حالی که آلمانی‌ها گمان می کردند کار راحتی مقابل ایران دارند؛ تا دقیقه ۶۵ نتوانسته بودند دروازه ایران را باز کنند و کلینزمن موفق شد در یک رفت و برگشت توپ را وارد دروازه ایران کند و سپس یک خوشحالی عجیب از خودش به نمایش گذاشت. آن رفتار کلینزمن توهینی بود به هواداران و بازیکنان تیم ملی و حالا کی‌روش با انتخاب عکسی از آن بازی نشان داد این اولین بار نبود که کلینزمن علیه مردم و بازیکنان تیم ملی صحبت می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر