0

جیمی‌جامپ رنگین‌کمانیِ حامی زنان ایران، دیپورت شد/ قطری‌ها زیر قول‌شان زدند!

  • کد خبر : 374251
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

جیمی جامپی که با پرچم صلح وارد زمین مسابقه پرتغال اروگوئه شده بود و گفته می‌شد با هیچ مجازاتی مواجه نخواهد شد، از قطر اخراج شد.

جیمی‌جامپ رنگین‌کمانیِ حامی زنان ایران، دیپورت شد/ قطری‌ها زیر قول‌شان زدند!

ماریو فری، جیپی جامپی که در جریان بازی پرتغال و اروگوئه با پرچم رنگین‌کمانی صلح فرانسه به زمین هجوم برد، از قطر اخراج شد و به کشورش ایتالیا برگشت و به این ترتیب به تجربه جام‌جهانی خود پایان داد.

مقامات محلی قطر در ابتدا ماریو فری را موقتا بازداشت کردند اما کمی بعد آزادش کرده و مدعی شدند که هیچ عواقبی در انتظارش نخواهد بود. حالا گزارش شده که او به ایتالیا فرستاده شد.

فری ملقب به «شاهین» به دلیل این نوع رفتارها مشهور است. او در طول جام جهانی برزیل در جریان بازی بلژیک و آمریکا با پیراهنی که رویش نوشته شده بود «کودکان فاولا را نجات دهید» و  «سیرو ویوه» برای ادای احترام به یکی از هواداران ناپولی که درگذشته بود، وارد زمین شد.

حالا در جام جهانی قطر علاوه بر در دست داشتن پرچم رنگین کمانی، خواستار پایان دادن به هجوم روس‌ها به اوکراین شد و پیامی هم برای حمایت از زنان ایرانی داشت. او گفت: «فیفا بازوبندهای رنگین‌کمانی برای کاپیتان‌ها و پرچم‌های حقوق بشری را در سکوها ممنوع کرده، آن‌ها همه را از این کار بازداشتند اما من را نه، من مثل رابین‌هود هستم.»

در مورد وضعیت هوادار آمریکایی که بازوبند رنگین‌کمانی بسته بود و در جریان بازی ایران و آمریکا از ورزشگاه اخراج شد، هنوز خبری منتشر نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر