3

حامی کی‌روش هم پشت او را خالی کرد/ ماندن کارلوس دیگر دردی را از ما دوا نمی‌کند

  • کد خبر : 374390
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نسبت به عملکرد کی روش در تیم ملی واکنش نشان داد.

کارلوس کی‌روش

رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: نمی دانم چه بر سر تیم ملی آمده بود آن موقع که فدراسیون فوتبال بی درب و پیکر بود و آقای تاج به هر نحوی که بود رییس فدراسیون شد و در اولین گام کی روش را سرمربی تیم ملی ایران کرد و به گفته خودش آوردن کی روش برای این بود که تیم ملی در مسابقات جام جهانی بهترین نتایج را کسب کند .

وی ادامه داد: ما قبل از آغاز مسابقات دو دیدار دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه داشتیم و دو نتیجه بسیار خوبی را کسب کردیم نمی دانم که چه اتفاقاتی افتاد که به یکباره ترکیب تیم عوض شد البته من نمی خواهم عملکرد بازیکنان را زیر سوال ببرم اما به هر حال هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان وجود داشت. وقتی شما در دو بازی تدارکاتی سنگین با یک ترکیب به میدان می روید و نتیجه هم می گیرید قاعدتا نباید زیاد ارنج تیم را تغییر داد ما بعد از آن دو بازی در دو بازی تدارکاتی دیگر هم به میدان رفتیم که اصلا در شان تیم ملی نبود سطح کیفیت تیم ها بسیار پایین بود مقابل نیکاراگوئه در تهران که بسیار فوتبال بی کیفیتی انجام دادیم و همچنین در قطر مقابل تونس که شکست خوردیم. این نشان می داد که ما مسیرمان را اشتباه می رویم. نمی دانیم به چه دلیلی کی روش اصرار داشت که ترکیب تیم را تغییر دهد.

مهاجری در مورد خیلی از این بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند در اردوهای قبلی و در زمان اسکوچیچ دعوت نمی شدند خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی می گویم این امر سلیقه ای است من می گویم کی روش یک استراتژیک دارد و اسکوچیچ یا هر مربی دیگری یک شیوه من می گویم نباید ترکیب تیم تغییر می کرد اگر با همان استراتژی مقابل اروگوئه و سنگال در جام جهانی به میدان می رفتیم نتایج بهتری کسب می کردیم و گروهمان هم طوری بود که توانایی صعود را داشتیم. قبول داریم که بازی اولمان در مقابل انگلیس سخت بود اما اگر می توانستیم به لحاظ روانی انگلیس را برای خودمان هضم کنیم که چگونه مقابل آنها بازی کنیم می توانستیم با برد مقابل ولز و آمریکا از این گروه صعود کنیم و به گواه کارشناسان این اتفاق شدنی بود. متاسفانه مقابل تیم آمریکا عملکرد خوبی نداشتیم حالا چیدمان ترکیب بماند.

حامی کی‌روش هم پشت او را خالی کرد/ ماندن کارلوس دیگر دردی را از ما دوا نمی‌کند

وی در مورد اینکه خیلی ها می گویند اگر قرار بود با کی روش چنین نتایجی کسب کنیم خود اسکوچیچ می ماند بهتر بود بیان داشت: این را ما نباید پاسخ دهیم ما فقط می توانیم نقد کننده باشیم من به عنوان مربی می توانم این را بگوییم وقتی بعد از برد مقابل ولز به جدول مسابقات برگشتیم می توانستیم حداقل مقابل آمریکا بازنده نباشیم. اما یکسری از سوالات را خود کی روش و تاج باید پاسخگو باشند که چرا مربی راعوض کردی چرا کی‌روش ترکیب را عوض کرد و خیلی از سوالات دیگر که امیدواریم پاسخ به این سوالات شنونده باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص این که این روزها شایعه ماندن کی روش روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام ملتهای آسیا شنیده می شود اذعان داشت: به نظرم ماندن کی روش دیگر دردی را از ما دوا نمی‌کند من خودم از ایشان در مسابقات قبل از جام جهانی حمایت کردم حتی از فوتبالی که جلوی سنگال و اروگوئه انجام داد خوشم آمد. در گذشته وقتی تیم های آقای کی روش گل می خورد بازگشتش به بازی خیلی سخت بود اما در این دو بازی شرایط فرق کرده بود. ما الان باید یک مریی بیاوریم که یک برنامه ریزی چهار ساله داشته باشد. اگر قرار است مربی داخلی بگذاریم ظرفیتش هم داریم و اگر مربی خارجی باشد نامی و درجه یک این وسط یک بحثی وجود دارد و اگر بنا است مربی داخلی باشد باید همین شرایطی که برای کی روش مهیا ساخته بودیم برای مربی داخلی هم قرار داده شود. به نظرم نسل تیم ملی هم باید تغییر کند و ۸ بازیکن کنار گذاشته شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر