1

افشاگری در خصوص سناریو علیه علیرضا فغانی | فریب بزرگ بعد از جام جهانی

  • کد خبر : 374418
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۰۵

بعد از حذف اروگوئه از جام جهانی هجمه زیادی علیه علیرضا فغانی به راه افتاده است.

فغانی - رونالدو

به گزارش خبرگزاری افق حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی موجب هجمه شدید سرمربی، بازیکنان و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور همگام با هواداران آن‌ها نسبت به قضاوت علیرضا فغانی و دنیل سیبریت در دیدار با کره‌جنوبی و غنا شد.

تقریبا هر روزه گزارش‌های زیادی در فضای رسانه‌ای اروگوئه در این خصوص منتشر می‌شد و حتی مقامات فدراسیون اروگوئه نیز تقصیر حذف را بر گردن داوران انداختند و اعلام کردند قصد تمدید قرارداد با دیگو آلونسو و ادامه کار با او را دارند.

اما حالا در شبکه اجتماعی ردیت، یکی از طرفداران فوتبال در اروگوئه، مقاله‌ای تند و انتقادی را منتشر کرده تا صدایی دیگر هم از فوتبال‌دوستان این کشور بلند شود؛ صدایی منتقدانه علیه کادرفنی و بازیکنان که مقصر حذف را آنها معرفی می‌کند.

در این یادداشت آمده: «من فکر نمی‌کنم فقط به خاطر داور (علیرضا فغانی) حذف شده باشیم. علت این حذف را باید در دو بازی نخست جستجو کرد.»

در ادامه این یادداشت در خصوص عملکرد بازیکنان و به خصوص تصمیمات کادرفنی نوشته شده: «ما فهرستی شگفت‌انگیز از بازیکنان درجه یک داریم که می‌توانستند به راحتی کره را شکست دهند و باید یک نمایش عالی را مقابل پرتغال انجام می‌دادند. اما در عوض دیگه آلونسو ترجیح داد که دفاعی بازی کند و به داروین [نونیز] تنها و [لوییز] سوارز پیر دل ببندد و با توپ‌های بلند حریف را تهدید کند.»

نگارنده با طرح درخواست از هواداران تاکید کرده: «بله، برخی از بازیکنان ما در پایان بازی با غنا مثل بچه‌ها رفتار کردند و به بدترین شکل از جام جهانی حذف شدند.»

پایان این یادداشت به این شکل است: «فوتبال برای مردم ما، همه چیز است. بنابراین چنین حذفی، مزخرف است. امیدوارم این را درک و چنین رفتاری را متوقف کنید.»

در پایان این یادداشت به دو گزارش روزنامه‌های اروگوئه هم اشاره شده که در آنها فغانی و سیبرت به عنوان عوامل حذف معرفی شده‌اند – این هوادار اروگوئه‌ای چنین گزارش‌هایی را اشتباه و در راستای فریب عمومی دانسته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر