1

وضعیت غیرمنتظره پسر عابدزاده با اشتباه بزرگ

  • کد خبر : 374426
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

عابدزاده کوچک که خیلی سخت و بعد از سال‌ها تلاش و مرارت به اوج دوران فوتبالش رسیده بود، در طول ماه‌های گذشته پله پله پایین آمد اما همچنان در فهرست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی باقی ماند که خودش فرصت بزرگی بود.

وضعیت غیرمنتظره پسر عابدزاده با اشتباه بزرگ

فوتبال بالا و پایین دارد و حالا به‌نظر می‌رسد امیر عابدزاده روی دور «پایین» قرار گرفته است. در این مدت هیچ‌چیز برای او خوب پیش نرفته. دروازه‌بان تیم ملی ایران که در مقطعی از مسابقات انتخابی جام‌جهانی در ترکیب اصلی هم قرار گرفت و به‌نظر می‌رسید که شاید در قطر نیز فرصت بازی پیدا کند، ناگهان در تیم ملی و البته پونفرادینا عملکردی ضعیف ارائه داد و همه‌چیز را به هم ریخت. گل بسیار بدی که او در سئول از تیم ملی کره‌جنوبی خورد، آغاز مسیر افول خودش و البته تغییر کادرفنی تیم ملی بود. عابدزاده کوچک که خیلی سخت و بعد از سال‌ها تلاش و مرارت به اوج دوران فوتبالش رسیده بود، در طول ماه‌های گذشته پله پله پایین آمد اما همچنان در فهرست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی باقی ماند که خودش فرصت بزرگی بود.

در قطر با وجود مصدومیت علیرضا بیرانوند و دریافت ۶گل از سوی حسین حسینی، همه فکر کردند دیگر نوبت عابدزاده است که بازی کند اما اینطور نشد و کارلوس کی‌روش در دیدار با ولز هم به حسینی اعتماد کرد. بعد هم که خود بیرانوند به دیدار با آمریکا رسید تا عابدزاده بدون حتی یک دقیقه بازی این تورنمنت را ترک کند.

او حالا در بازگشت به پونفرادینا در لیگ دسته دوم اسپانیا هم کارش را با نیمکت‌نشینی از سر گرفته است. پونفرادینا دوشنبه‌شب در دیدار با بورگوس روی نیمکت ذخیره‌های تیمش نشست و فرصت بازی پیدا نکرد، هرچند که آنها این مسابقه را ۲بر یک باختند و ممکن است همین ماجرا منجر به بازگشت امیر به ترکیب اصلی تیم شود. وضعیت پونفرادینا با این شکست بسیار بد شده؛ تیمی که حالا با ۱۷امتیاز در رده بیستم جدول ۲۲تیمی لیگ دسته دوم اسپانیا قرار گرفته و خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به‌شدت حس می‌کند. به‌طور کلی اوضاع برای امیر خوب نیست و درصورتی که او خواهان حضور در جام ملت‌های آسیاست، باید خیلی بیشتر از این تلاش و تمرکز داشته باشد. روند فعلی، بچه عقاب را به جایی نخواهد رساند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر