4

وضعیت بحرین نگران کننده است

  • کد خبر : 37590
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹

کارشناس انگلیسی در امور خاورمیانه با انتقاد از لندن به دلیل نحوه برخورد با انقلاب بحرین، وضعیت حقوق بشر در این کشور را نگران کننده توصیف کرد. “متیو جیمسن” روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، اوضاع منطقه خاورمیانه بویژه وضعیت بحرین را نگران کننده توصیف کرد و گفت: خاورمیانه از حدود دو سال […]

کارشناس انگلیسی در امور خاورمیانه با انتقاد از لندن به دلیل نحوه برخورد با انقلاب بحرین، وضعیت حقوق بشر در این کشور را نگران کننده توصیف کرد.

“متیو جیمسن” روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، اوضاع منطقه خاورمیانه بویژه وضعیت بحرین را نگران کننده توصیف کرد و گفت: خاورمیانه از حدود دو سال پیش وارد مرحله سختی شده است و امکان ادامه این مرحله وجود دارد.

جیمسن خاطرنشان کرد: آل خلیفه مسئول وضعیت وخیم حقوق بشر در بحرین است؛ آل خلیفه همچون گذشته متوسل به خشونت می شود و به مطالبات قانونی مردم از جمله آزادی، حقوق بشر، ایجاد اصلاحات و تغییر رژیم استبدادی سلطنتی اهمیت نمی دهد.

جیمسن سرکوب شدید معترضان بی دفاع بحرین را محکوم کرد و گفت: برخورد خشونت آمیز با معترضان مردود است و نباید در قبال مردمی که حقوق قانونی خود را مطالبه می کنند، متوسل به خشونت شد.

این کارشناس امور خاورمیانه درباره ادعای مسئولان انگلیسی مبنی بر بهبود وضعیت حقوق بشر در بحرین گفت : وضعیت حقوق بشر در بحرین بحرانی است و دولت انگلیس باید با درک این وضعیت  موضع جدی تری در این زمینه اتخاذ کند.

جیمسن افزود : وضعیت حقوق بشر بحرین هیچ تغییر نکرده، و در این کشور هیچ تضمینی برای آزادی ها و حقوق بشر وجود ندارد.

 وی تأکید کرد: ما نباید به ادعای باطل “بهبود وضعیت حقوق بشر در بحرین” امیدوار باشیم بلکه باید به نقض برنامه ریزی شده حقوق مردم بحرین و سیاست های ظالمانه و مردود آل خلیفه توجه کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37590

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر