2

برج های عظیم زاده متل قو(الماس خاورمیانه) + تصاویر

  • کد خبر : 376573
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

مجموعه و مجتمع تجاری قو الماس خاورمیانه سلمانشهر در جوار ساحل متل قو معروف به برج های دوقلوی عظیم زاده از لاکچری ترین برج های ایران زمین در استان مازندران می باشد، مجمع تجاری، مسکونی، توریستی، ورزشی و تفریحی هتل ۵ ستاره دولوکس بین المللی قو در زمینی به مساحت ۴۳۲۶۳ متر مربع و با زیر بنای مفید ۱۷۳ هزار متر مربع در حال احداث می باشد. هتل ۵ ستاره دولوکس بین المللی در ۳۵ طبقه شامل ۳۳۷ اتاق فوق العاده لوکس با تجهیزات کامل رفاهی و ۱۴ واحد رویال سوئیت استثنائی است.

مجتمع تجاری قو الماس خاورمیانه در سه طبقه با ورودی مجزا از بخش مسکونی با متراژهای متفاوت جمعا به تعدا ۴۸۶ واحد به شرح زیر آماده تحویل می باشد :

طبقه همکف : کل طبقه همکف ، ۶۰۷۴ مترمربع است . ۱۷۲۵ متر آن در قسمت برندها و ۸۹۰ متر که شامل ۱۹ واحد فست فود با فضای مشاعی ۵۴۵۰ مترمربع تراس جهت پذیرایی واستراحت مشتریان محترم آماده تحویل می باشد.

  • متراژ کل طبقه اول ۶۷۲۰ مترمربع که ۱۷۶۴ متر آن در قسمت برندها می باشد.
  • متراژ طبقه دوم ۴۱۱۴ مترمربع می باشد. ۲۱۲۰ مترمربع برای هایپر در نظرگرفته شده است.
  • مساحت مشاعات بخش تجاری همکف ۳۱۸۸ متر، اول ۲۹۷۲ متر و دوم ۳۳۷۸ متر جمعاً ۹۵۳۸ مترمربع.

مجتمع مسکونی قو ، دو برج دوقلوی ۲۵ طبقه را شامل می شود که با استفاده از جدیدترین متدهای مهندسی و ساخت فضاهای آپارتمانی طراحی و با مطلوبترین مواد و مرغوب ترین مصالح ساختمانی ساخته شده است. این دو برج ۲۹۲ واحد آپارتمان مسکونی و ۵ واحد پنت هاوس بسیار مجلل ، زیبا ، جذاب و شیک و را در خود جای داده است. مساحت واحدهای احداث شده از ۸۰ تا ۱۸۰ متر مربع در نظر گرفته شده است که علاوه بر داشتن کلیه امکانات رفاهی ، زیباترین و متنوع ترین چشم اندازهای طبیعت شمال کشور را به خریداران محترم و ساکنان آن ارائه می دهد .

آنچه مجتمع مسکونی قو را در زمره مجتمع های مسکونی ، اقامتی و گردشگری خاورمیانه مطرح کرده است ، طراحی بی نظیر ۴ پنت هاوس ۸۷۰ مترمربعی به انضمام استثنائی ترین پنت هاوس موجود در کشور به متراژ ۱۷۰۰ متر مربع است که به زیباترین نحو ممکن و با بهره مندی از جدیدترین علوم معماری روز دنیا طراحی شده است .

مجتمع مسکونی قو ، لابی بسیار مجلل و زیبائی را به مساحت ۶۰۴ مترمربع در خود جای داده که با استفاده از مرغوب ترین سنگ های ایتالیائی طراحی شده و فضای بسیار مطلوبی را برای پذیرائی از ساکنان محترم فراهم آورده است .هتل ۵ ستاره ی دولوکس بین المللی الماس در ۳۵ طبقه و ۲۴۰ سوئیت فوق العاده زیبا و مجلل همراه با تجهیزات کامل رفاهی طراحی و در حال ساخت است . این مجموعه به همراه بخش برندینگ تجاری ، جمعاً به مساحت ۷۲ هزار مترمربع ، ۱۴ واحد رویال سوئیت استثنائی ، ۸ سوئیت وی وی آی پی ( VVIP ) ، ۸ واحد رستوران ، سالنهای جشن و کنفرانس به منظور برگزاری مراسم، همایش و جشنهای بزرگ ، فروشگاههای مختلف ، گالری آثار هنری، کتابخانه ، سایت اختصاصی کامپیوتر و فضاهای خدماتی و رفاهی به همراه لابی با طراحی فوق مدرن و چشم نواز را در خود جای داده است .

در ۲ طبقه در حد فاصل برج های مسکونی و هتل ۵ ستاره بین المللی شامل استخرهای سرپوشیده با جدیدترین شیوه تصفیه آب و رعایت کامل نکات بهداشتی، سونای خشک، بخار، تایلندی، حمام ترکی و سونای مجزای اسکاتلندی، راشن سونا (سونای روسی)، سونای بیولوژیک، غار باران (باران مصنوعی) و بخش های ماساژ تایلندی، جکوزی، حوضچه های آب درمانی سرد و گرم،

مجهزترین سالنهای بدنسازی با جدیدترین دستگاهها و تجهیزات پاورلیفتینگ و زیبائی اندام آقایان و بانوان به صورت جداگانه و مجزا به مساحت مفید ۳ هزار و ۴۸۶ مترمربع و همچنین فضاهای رو باز شامل زمینهای مینی گلف خانواده و کورت های اختصاصی تنیس ویژه بانوان و آقایان در زیباترین فضای ممکن و محیط رویائی در کنار اسکله تفریحی اختصاصی مجتمع قو الماس خاورمیانه به همراه ۵ استخر روباز ویژه کودکان و بزرگسالان در نواحی ساحلی دریای خزر.

فضای مخصوص اسکی روی آب و ورزشهای مفرح آبی، بخش ویژه بازی کودکان، و مراکز استراحت و تفریحات سالم به زیبا ترین شکل ممکن در مجموع به مساحت تقریبی ۰۰۰ / ۱۹ مترمربع درمحوطه بیرونی پروژه و درخط ساحلی دریای خزر طراحی شده و در حال احداث است .

عکاس : مریم شکری

خبرنگار : آرزو خلیلی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376573

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر