1

مشکل در پرداخت حقوق معلمان

  • کد خبر : 378248
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ساعتی پیش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان به‌خاطر تأخیر در پرداخت حقوق‌ها گفت که امشب به بانک مرکزی می‌رود تا حقوق معوقه معلمان پرداخت و کامل شود.

در پی تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق‌العاده رتبه‌بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد حقوق اسفند ماه فرهنگیان به‌صورت علی‌الحساب پرداخت شود که این موضوع واکنش‌ها و اعتراضاتی را در پی داشته است.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ساعتی پیش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان به‌خاطر تأخیر در پرداخت حقوق‌ها گفت که امشب به بانک مرکزی می‌رود تا حقوق معوقه معلمان پرداخت و کامل شود.
همچنین در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، رئیس‌جمهور به معاون اول دستور داد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شود و ضمن بررسی علل بروز مساله، برای رفع مشکل پرداخت در چارچوب قانون، و همچنین برخورد با قصور و تقصیرهای احتمالی مدیریتی، تصمیم‌گیری و نتیجه گزارش شود.

با توجه به وضعیت غیرقابل توجیه نوع پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان و عدم عملی شدن پرداخت‌های مربوط به رتبه‌بندی آنها، شخص وزیر آموزش و پورش، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان مربوطه در سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید پاسخگوی جامعه فرهنگیان کشور و البته مراجع نظارتی و قضایی باشند که با چنین رویه غلط و ناثوابی باعث دامن زدن به نارضایتی‌ فرهنگیان عزیز کشورمان شدند.

خبرنگار: سیده مریم حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=378248

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر