2

سالک: اسامی زمین‌خواران ‌اصفهان را اعلام می‌کنم

  • کد خبر : 37995
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

سالک از رانت‌خواری و زمین‌خواری زمین‌های کشاورزی و باغات مردم شهرستان اصفهان خبر داد و گفت که از این طریق به بعضی از مسئولان رده بالای دولت هشدار می‌دهم

افق نیوز:(ofoghnews.ir) احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (یکشنبه) با اشاره به حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت که باید از ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد که به ندای امام خامنه‌ای مدظله العالی با حضور ۶۵درصدی خود لبیک گفتند و دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: تقدیر و تشکر ویژه‌ای نیز باید از مردم شریف، صبور و همیشه در صحنه انقلاب و شهیدپرور حوزه انتخابیه بنده یعنی اصفهان داشت که اصفهان همیشه پیشکسوت در جریانات انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: شهرستان اصفهان با برقراری اولین حکومت نظامی، ‌چند شهید به پیشگاه اسلام تقدیم کرد و به دنبال آن در جریان پنجم رمضان در بیت مرحوم آیت‌الله خادمی نقش مؤثری داشت و در جنگ تحمیلی نیز ‌بیش از ۲۳هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و ‌در مقابله با فتنه ۷۸و ۸۸ هم تأثیرگذار بود و الان ‌قطب صنعت کشاورزی علمی است اما نباید به عنوان استان برخوردار، این استان را از اعتبارات محروم کرد.

سالک اضافه کرد: ‌بعضی از دیدگاه‌ها و نگاه‌ها به این استان محوری شایسته نیست و امید است در مجلس نهم با یک حرکت منصفانه و عادلانه برخورد شده تا حقوق ملت عزیزمان در استان اصفهان حفظ شود.

نماینده مردم اصفهان به تحریم‌های خصمانه کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شاهد تحریم‌های بین‌المللی در جنگ منظم و نامنظم اقتصادی هستیم؛ همانگونه که در جنگ نظامی قرار داشتیم، آن هم در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که در راستای جهاد اقتصادی و همت مضاعف و کار مضاعف و به فرمایش امام خامنه‌ای مدظله العالی حربه‌های یک منظومه مقتدرانه اقتصادی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از چند سال قبل فرمودند که مشخص است طراحی دشمن بر اقتصاد کشور متمرکز شده است و بر همین اساس شعارهای سال‌های اخیر یعنی اصلاح الگوی مصرف‌، همت مضاعف و کار مضاعف، ‌جهاد اقتصادی‌، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان حلقه‌هایی برای ایجاد یک منظومه اقتصادی مطرح کردند.

سالک با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه حل مقابله با توطئه‌های دشمن را اقتصاد مقاومتی تعیین کردند، تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و اجرای سیاست‌های اصل ۳۴، توانمندی سازی بخش خصوصی و کاهش وابستگی به نفت و ‌مدیریت مصرف با استفاده از تولید ملی و تعادل در مصرف خود یک جهاد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: پرهیز از اسراف و استفاده حداکثری از زمان و منابع و حرکت بر اساس برنامه و پرهیز از تغییر ناگهانی قوانین و سیاست‌ها راه برون‌رفت از این اوضاع است.

وی ادامه داد: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مستلزم همدلی، وحدت و هماهنگی مسئولین و تشکیل قرارگاه‌ها برای مقابله با جنگ اقتصادی علیه دشمن بسترسازی برای تسهیل تولید با شاخص‌هایی که بیان شد و ‌دست برداشتن بانک مرکزی از سیاست انقباضی و عمل کردن به تعهدات خود است زیرا در غیر این صورت با بحران‌های کارگری و مسائل مختلف روبرو می‌شویم.

سالک از رانت‌خواری و زمین‌خواری زمین‌های کشاورزی و باغات مردم شهرستان اصفهان خبر داد و گفت که از این طریق به بعضی از مسئولان رده بالای دولت هشدار می‌دهم که موضوع از این قرار است که مصوبه‌ای وجود دارد مبنی بر عدم ممنوعیت کارخانجات و صنایع در شعاع ۵۰ متری اما این مصوبه به شکل مطالعه و توسعه شهرک صنعتی محمودآباد است به طوریکه با شهرک صنعتی الحاق شود.

وی افزود: اینگونه مصوبات باید در استان بررسی و تصویب شده و بعد از آن به تهران ارسال شود تا در جمع مسئولان وزارتخانه‌های ذیربط بررسی و تصویب شده و سپس برای هیئت دولت ارسال شود اما مصوبه مذکور ‌بدون درخواست مدیران استان و بدون بررسی در استان و ‌بدون رعایت این اصول و مراحل در سفر دوم هئیت دولت تصویب شد که تعجب بر‌انگیز است، چراکه ‌کارگروه زیربنای استان اصفهان، اداره جهاد کشاورزی، محیط زیست، مسکن و شهرسازی و شورای شهر و شهرداری اصفهان و مردم شهید پرور محمودآباد ‌با آن مخالف بودند.

سالک گفت که خانه‌های مردم محمودآباد کنار سنگ‌بری‌ها قرار گرفته و دامن‌زدن به زمین‌خواری و رانت‌خواری با خریداری زمین‌های کشاورزی ‌در رشد آلودگی صوتی ‌اصفهان موثر بوده و ms را افزایش داده است.

وی با هشدار به افرادی از که درون دولت بر اجرای این مصوبه اصرار دارند، گفت که اگر این مسئله ادامه پیدا کند، اسامی همه آن‌هایی که در موضوع زمین‌خواری و رانت‌خواری این مسئله دست داشته‌اند را از اینجا اعلام می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر